[mk4] zegary-wymiana 1.4 16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[mk4] zegary-wymiana 1.4 16v

Post autor: Seta84 » sob mar 20, 2010 20:28

Zamierzam wymienić zegary.Numer moich to 1J0920 825 BOO.Golf IV 1.4 16v 2000r.

Moje pytanie teraz jest takie.Zegary z jakim numerem będą pasowały.Czy może byc to np 1J0 919 861 z 1999r??

Poproszę o rade.
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 20:30 przez Seta84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob mar 20, 2010 20:36

Seta84 pisze:1J0 919 861
zamiast 919 musi być 920...tak jak w tych co masz



Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » sob mar 20, 2010 20:49

yli to jest wyznacznik to 920??tym się mam kierować w doborze??a ostatnie 3 cyfry mają jakieś znaczenie??



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob mar 20, 2010 21:06

1J0 oznacza zegary w kolorze czarnym
jakby było 1J5 to srebrne

920 oznacza CAN, 919 są bez CAN... i tu musisz szukać 920

kolejne trzy cyfry... (825 u Ciebie)
8 oznacza że licznik w km...jakby było 9 to w milach
2 oznacz że masz tzw półfisa (wyświetlacz-komputer pomiędzy prędkościomierzem i obrotkiem)
5 oznacza immo 2 generacji

szczegóły co i jak znajdziesz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485

Dlaczego zmieniasz zegary ??



Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » sob mar 20, 2010 21:18

dzięki za rozpisanie.

Co do wymiany mam problemy ze wskazaniem o niskim ciśnieniu oleju przy obrotach około 2000.Powymieniałem m.in czujniki pompe czyściłem odme.I nic nie pomaga.Zostały mi dwie opcje wymiana zegarów(mechanik u którego byłem ostatnio mowił ze jemu to pomogło-miał to samo auto z tym samym problemem) oraz wymiana panewek (luz na wale korbowym).Próbuje z zegarami z nadzieją ze sie uda i nie bede wydawał majątku na panweki i szlif wału.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości