Zamierzam wymienić zegary.Numer moich to 1J0920 825 BOO.Golf IV 1.4 16v 2000r.
Moje pytanie teraz jest takie.Zegary z jakim numerem będą pasowały.Czy może byc to np 1J0 919 861 z 1999r??
Poproszę o rade.
[mk4] zegary-wymiana 1.4 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] zegary-wymiana 1.4 16v
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 20:30 przez Seta84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1J0 oznacza zegary w kolorze czarnym
jakby było 1J5 to srebrne
920 oznacza CAN, 919 są bez CAN... i tu musisz szukać 920
kolejne trzy cyfry... (825 u Ciebie)
8 oznacza że licznik w km...jakby było 9 to w milach
2 oznacz że masz tzw półfisa (wyświetlacz-komputer pomiędzy prędkościomierzem i obrotkiem)
5 oznacza immo 2 generacji
szczegóły co i jak znajdziesz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485
Dlaczego zmieniasz zegary ??
jakby było 1J5 to srebrne
920 oznacza CAN, 919 są bez CAN... i tu musisz szukać 920
kolejne trzy cyfry... (825 u Ciebie)
8 oznacza że licznik w km...jakby było 9 to w milach
2 oznacz że masz tzw półfisa (wyświetlacz-komputer pomiędzy prędkościomierzem i obrotkiem)
5 oznacza immo 2 generacji
szczegóły co i jak znajdziesz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485
Dlaczego zmieniasz zegary ??
dzięki za rozpisanie.
Co do wymiany mam problemy ze wskazaniem o niskim ciśnieniu oleju przy obrotach około 2000.Powymieniałem m.in czujniki pompe czyściłem odme.I nic nie pomaga.Zostały mi dwie opcje wymiana zegarów(mechanik u którego byłem ostatnio mowił ze jemu to pomogło-miał to samo auto z tym samym problemem) oraz wymiana panewek (luz na wale korbowym).Próbuje z zegarami z nadzieją ze sie uda i nie bede wydawał majątku na panweki i szlif wału.
Co do wymiany mam problemy ze wskazaniem o niskim ciśnieniu oleju przy obrotach około 2000.Powymieniałem m.in czujniki pompe czyściłem odme.I nic nie pomaga.Zostały mi dwie opcje wymiana zegarów(mechanik u którego byłem ostatnio mowił ze jemu to pomogło-miał to samo auto z tym samym problemem) oraz wymiana panewek (luz na wale korbowym).Próbuje z zegarami z nadzieją ze sie uda i nie bede wydawał majątku na panweki i szlif wału.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości