Problem z oświetleniem tylnej tablicy rejestracyjnej...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Problem z oświetleniem tylnej tablicy rejestracyjnej...

Post autor: __Alex__ » sob mar 20, 2010 16:28

Witam.

W moim Golfie II nie działa oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. (Nie działało odkąd kupiłem samochód)
Sprawdziłem żarówki i wyglądają na dobre tzn . mają cały drucik w środku.
Odpiąłem więc lampkę od tej kostki i sprawdziłem czy jest prąd- nie wiem czy dobrze sprawdziłem ale wyszło że nie ma.
Nie znam się na tym wszystkim i nie wiem za bardzo jak się za to wziąć.
Nie wiem czy ma też to z tym związek ale od pewnego czasu nie działa mi tylnia wycieraczka (na początku się zacinała, a później całkiem przestałą działać), lampka w bagażniku (nie wiem tylko czy kiedykolwiek działała- żarówka dobra) oraz podgrzewanie tylnej szyby (wysiadało nie dawno)

Jak napisałem wcześniej nie znam się na tym wszystkim, więc prosiłbym o pomoc jakieś wskazówki jak to naprawić gdyż niestety nie mam teraz kasy na wizytę w warsztacie...
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 17:05 przez __Alex__, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Post autor: janek1350 » sob mar 20, 2010 18:48

opcja szukaj nie gryzie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
tu masz napisane co masz zrobic ja miałem ten sam problem w razie czego to pisz



Tokaru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:28
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tokaru » sob mar 20, 2010 18:54

Witam

sprawdz kable w gumowej oslonie idace z budy do klapy (po lewej stronie) lubia sie niestety zrywac.



__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska