Mk II 1.3 Nz [woda/nagrzewnica/...]
: wt gru 27, 2005 19:08
1.
przeczytalem archiwum, jezeli cos mi umknelo ktos zna post gdzie jest odpowiedz prosze o podanie linku
___________________o aucie
2.
Mk II '89 1.3 NZ -sprowadzony z niemiec dzis 177 TKM
naprawy poczynione
-uszczelka pod glowica /166 TKM jeszcze w niemczech zaraz po kupnie <opis punkt 4>
-czujnik halla, /170 TKM
-termostat / <opis punkt 3>
-silnik ma zrobione obejscie wody przy przewodach wodnych wchodzacych do nagrzewnicy,
podobno robiono tak w felerncyh wersjach, chodzilo o cisnienie plynu a to moze miec zwiazek z dolegliwosciami mojeg mkII
_______________________________ntermostat
3.
mialem problemy z niedogrzaniem silnika, plul olejem przez odme az milo! wymiana termostatu pomogla, okazalo sie, ze termostat dzialal ale byl z wersji na "cieple kraje" na obwodzie kolnierza ktory zamyka przelot mial porobione dziurki miejwiecej o srednicy 3mm ktore caly czasu puszczaly wode przez chlodnice, sprawdzilem rzeczywiscie takie termostaty sa w katalogach VW
____________________________uszczelka
4.
pekniecie uszczeki objawialo sie dostaniem sie oleju do plynu chlodniczego, w zwiazku z tym wykonane zostalo dokladne czyszczenie ukladu chlodniczego jednazke tylko za pomoca odpowiedniczh plynow zakupionych w odpowiedznim sklepie. od tego momentu pojawil sie wyciek, ktory z powodu braku czasu na naprawne nazywam "konserwujacym" cieknie spod, najprawdopodobniej, uszczelniacza pompy wodnej ok 250ml na 2000 km,
__________nagrzewanie kabiny
5.
samochod slabo nagrzewa kabine, co gorsza dzieje sie to czasem w nieregularnych cyklach np: dzis, auto rzogrzane zostawilem na 15 minut, wracilem uruchamiam silnik, nawiew na 2, grzeje w normie, dodaje gazu, pasek klinowy sie nie slizga przestaje grzac, dla mnie jest do dosc nielogiczne, co moze byc nie w porzadku? jak sprawdzic czy nagrzewnica nie jest zapchana bez rozbierania polowy samochodu?
_________woda/ wielka woda
6.
-mam szyberdach, standardowy, odsuwany na korbke
-sam montowalem w nim centralny zamek ale wydaje mi sie ze dostatcznie dokladnie zakleilem folie na wewnetntrzej czesci drzwi
mam wode w srodku. sam widzialem jak w golfie mk2 puscila nagrzewnica i lalo sie po nogach kierowcy. czyli tam gdzie ja mam mokro: dol deski i tapicerka na podlodze i do niej przymarzniety dywanik. nie czuje charakterystycznego zapachu plynu chlodniczego wewnatrz, wiec wykluczylem plyn, sporo tej wody 250ml jak nie wiecej. co gorsza ostatnio jakby wyciek plynu sie zatrzymal wiec wydaje mi sie ze jest to nie zwiazane z woda wewnatrz. jak sprawdzic skad ta woda? jak najczesciej sie dostaje? czego szukac? szeczognie teraz w zimie, po auto stoi pod chmrka i rano jest tregedia:)
dodaje zdjecie CoBysCie wiedzieli komu pomagacie:)
______uprzejmie dziekuje, pozdrawiam
przeczytalem archiwum, jezeli cos mi umknelo ktos zna post gdzie jest odpowiedz prosze o podanie linku
___________________o aucie
2.
Mk II '89 1.3 NZ -sprowadzony z niemiec dzis 177 TKM
naprawy poczynione
-uszczelka pod glowica /166 TKM jeszcze w niemczech zaraz po kupnie <opis punkt 4>
-czujnik halla, /170 TKM
-termostat / <opis punkt 3>
-silnik ma zrobione obejscie wody przy przewodach wodnych wchodzacych do nagrzewnicy,
podobno robiono tak w felerncyh wersjach, chodzilo o cisnienie plynu a to moze miec zwiazek z dolegliwosciami mojeg mkII
_______________________________ntermostat
3.
mialem problemy z niedogrzaniem silnika, plul olejem przez odme az milo! wymiana termostatu pomogla, okazalo sie, ze termostat dzialal ale byl z wersji na "cieple kraje" na obwodzie kolnierza ktory zamyka przelot mial porobione dziurki miejwiecej o srednicy 3mm ktore caly czasu puszczaly wode przez chlodnice, sprawdzilem rzeczywiscie takie termostaty sa w katalogach VW
____________________________uszczelka
4.
pekniecie uszczeki objawialo sie dostaniem sie oleju do plynu chlodniczego, w zwiazku z tym wykonane zostalo dokladne czyszczenie ukladu chlodniczego jednazke tylko za pomoca odpowiedniczh plynow zakupionych w odpowiedznim sklepie. od tego momentu pojawil sie wyciek, ktory z powodu braku czasu na naprawne nazywam "konserwujacym" cieknie spod, najprawdopodobniej, uszczelniacza pompy wodnej ok 250ml na 2000 km,
__________nagrzewanie kabiny
5.
samochod slabo nagrzewa kabine, co gorsza dzieje sie to czasem w nieregularnych cyklach np: dzis, auto rzogrzane zostawilem na 15 minut, wracilem uruchamiam silnik, nawiew na 2, grzeje w normie, dodaje gazu, pasek klinowy sie nie slizga przestaje grzac, dla mnie jest do dosc nielogiczne, co moze byc nie w porzadku? jak sprawdzic czy nagrzewnica nie jest zapchana bez rozbierania polowy samochodu?
_________woda/ wielka woda
6.
-mam szyberdach, standardowy, odsuwany na korbke
-sam montowalem w nim centralny zamek ale wydaje mi sie ze dostatcznie dokladnie zakleilem folie na wewnetntrzej czesci drzwi
mam wode w srodku. sam widzialem jak w golfie mk2 puscila nagrzewnica i lalo sie po nogach kierowcy. czyli tam gdzie ja mam mokro: dol deski i tapicerka na podlodze i do niej przymarzniety dywanik. nie czuje charakterystycznego zapachu plynu chlodniczego wewnatrz, wiec wykluczylem plyn, sporo tej wody 250ml jak nie wiecej. co gorsza ostatnio jakby wyciek plynu sie zatrzymal wiec wydaje mi sie ze jest to nie zwiazane z woda wewnatrz. jak sprawdzic skad ta woda? jak najczesciej sie dostaje? czego szukac? szeczognie teraz w zimie, po auto stoi pod chmrka i rano jest tregedia:)
dodaje zdjecie CoBysCie wiedzieli komu pomagacie:)
______uprzejmie dziekuje, pozdrawiam