Strona 1 z 1

nie dmucha na nogi mk3

: wt gru 27, 2005 18:17
autor: SAMO
witam i mam pytanie co może byc przyczyna że jak nastawie pokrętło regulacji nawiewu na tułów i nogi to od strony nóg zero nawet na 4 nic nie leci szczególnie że dzisiaj zmieniłem pyłek i dmucha spoko tak sama jest jak nastawie na szybe w centralnej cześci ok po bokach słabiutko thx

: wt gru 27, 2005 18:27
autor: Adamm
ale wogole zmienia Ci sie nawiew jesli zmieniasz pozycje pokretla?? jesli nie to moze linka z pancerzykiem Ci spadla i nie zmienia Ci pozycji nawiweu

jesli zmienia to moze kanaly dolotowe sie zapchaly lub jakos wypadly i nie przekazuja powietrza.

: wt gru 27, 2005 18:41
autor: michas28
musisz wyjac pokretła od regulacji nawiewów i zobaczyc czy wszystkie linki masz podłaczone. ewentualnie jezeli ktos sie juz tam bawil w zmiane podświetlenia mógł pomieszac linki pozakładac nie na swoje miejsce i taki bedzie tego efekt

: wt gru 27, 2005 19:10
autor: SAMO
przy pokretłach nikt nic nie robiłprzynajmniej ja nie wiem a jesli chodzi o kanały dolotowe to łatwo sie do tego dostac i posprawdzac szczególnie chodzi mi o nogi pewnie gdzies ida tekanały od nagrzewnicy?

: wt gru 27, 2005 19:23
autor: michas28
a jak krecisz tym pokretlem od sily nawiewu 01234, konkretnie miedzy 0 a 1 czy rozłacza ci nawiew kabina komora silnika ?
krec tym pokretłem i i zajzyj od strony pasazera pod nogami kolo silniczka od nawiewu powinienes zobaczy ruszajacy sie koniec linki ktory steruje nawiewem z zwenatrz do wewnatrz auta

: wt gru 27, 2005 19:27
autor: SAMO
jak jest na zero delikatnie czuc lecące powietrze ale jutro sprawdze to co pisałes i zobaczymy bo ciemnawo teraz ale dzieki pozdrawiam :-)

: wt gru 27, 2005 19:38
autor: michas28
moze to ci cos pomoze

: wt gru 27, 2005 23:46
autor: Fox_00
Mój ojciec coś podobnego miał i mu się nie otwierała rura dolotowa powietrza na nogi i wystarczyło tylko rozebrać trochę i spryskać WD :D oliwką :) :pub:

: śr gru 28, 2005 00:15
autor: MarcinM
Sluchaj, mialem identyczny problem. Przy ustawieniu nawiewu na tulow i na nogi, na nogi nie lecialo nic. Na bank wylamala Ci sie blokadka trzymajaca pancerzyk linki z tylu na tymi pokretlami.

Rozkrec sobie przednia konsole pod radiem, to tylko pare srubek, tylko musisz je znalezc.:) Napewno trzeba popielniczke wyjac i chyba zaslepke gniazda diagnostycznego. Cale ustrojsto powinno sie dac lekko wysunac do przodu tak zebys widzial linki. Obejrzyj dokladnie linki przy tym pokretle, ktore Cie interesuje. Prawdopodobnie, pancerzyk jednej z nich chodzi razem z samym cieglem i jak sie juz raz to cieglo wyciagnelo to juz nie wroci do pancerzyka bo ten nie jest zablokowany.

Jesli znajdziesz brakujacy kawalek plastiku i blokadke to sobie sklej poxipolem. Ale raczej nie znajdziesz, wiec zamocuj pancerzyk do czegos, np do drugiej linki mala opaska zaciskowa lub po prostu drutem jakims. Dla testu juz na porozkrecanym ustrojstwie przytrzymaj pancerzyk i wsun do niego cieglo, od razu powinno zaczac wiac na nogi.

To Ci zajmie z 15 minut. Sprawdz to zanim zaczniesz rozbrajac caly nawiew bo to koszmarnie zmudna robota a przyczyna najprawdopodobniej jest taka jak pisalem, czyli banalna :) Tak jak mowilem u mnie objawy byly identyczne, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie to tez tylko to.

: śr gru 28, 2005 00:30
autor: Adamm
czyli potwierdzacie to co pisalem na poczatku :)

tylko uwazaj przy rozbieraniu i wyciaganiu panela bo te uchwyty pancerzykow sa strasznie lamliwe :/ (wiem ze kropelka miala problemy ze zlapaniem tego) potem deliktanie zloz spowrotem zeby przypadkiem nie wyleciala ta lub inna


ps. sposob rozebrania tego panelu masz w poradach w FAQu w poradzie dot zmiany podswietlenia licznika i pokretel nawiewu

: śr gru 28, 2005 07:38
autor: czester
MarcinM pisze:Sluchaj, mialem identyczny problem. Przy ustawieniu nawiewu na tulow i na nogi, na nogi nie lecialo nic. Na bank wylamala Ci sie blokadka trzymajaca pancerzyk linki z tylu na tymi pokretlami.

Rozkrec sobie przednia konsole pod radiem, to tylko pare srubek, tylko musisz je znalezc.:) Napewno trzeba popielniczke wyjac i chyba zaslepke gniazda diagnostycznego. Cale ustrojsto powinno sie dac lekko wysunac do przodu tak zebys widzial linki. Obejrzyj dokladnie linki przy tym pokretle, ktore Cie interesuje. Prawdopodobnie, pancerzyk jednej z nich chodzi razem z samym cieglem i jak sie juz raz to cieglo wyciagnelo to juz nie wroci do pancerzyka bo ten nie jest zablokowany.

Jesli znajdziesz brakujacy kawalek plastiku i blokadke to sobie sklej poxipolem. Ale raczej nie znajdziesz, wiec zamocuj pancerzyk do czegos, np do drugiej linki mala opaska zaciskowa lub po prostu drutem jakims. Dla testu juz na porozkrecanym ustrojstwie przytrzymaj pancerzyk i wsun do niego cieglo, od razu powinno zaczac wiac na nogi.

To Ci zajmie z 15 minut. Sprawdz to zanim zaczniesz rozbrajac caly nawiew bo to koszmarnie zmudna robota a przyczyna najprawdopodobniej jest taka jak pisalem, czyli banalna :) Tak jak mowilem u mnie objawy byly identyczne, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie to tez tylko to.
dobrze mówi miałem to samo

: śr gru 28, 2005 10:22
autor: michas28
to jest ta linka o ktorej pisalem nie musi nic rozkrecac wystarczy ze reka przesunie to ciegło kolo silniczka i sprawdzi czy to jest to

: czw gru 29, 2005 12:34
autor: SAMO
dzieki wszystkim teraz zauważyłem że dopiero jak nastawie nawiew na szybe to wtedy leci tez powietrze na nogi tak jak jest to juz w nowszych vw ;) ale posprawdzam to co pisaliście jeszcze raz thx pozdrawiam

: czw gru 29, 2005 13:28
autor: h2o
To ja sie podłaczę. Mi z kolei nie dmuchaja dwa środkowe nawiewy. Kiedy daje na tułów boczne dmuchają rewelacyjnie, a te środkowe dość mizernie, albo wcale. Na innych ustawieniach nie sprawdzałem, w każdym bądź razie ze środkowymi cos sie dzieje. Co to może być? Wiecie może?

pozdrawiam i cekam na odpowiedzi