problem z odpaleniem, biały dym z rury wyd.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Nemik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 19, 2010 16:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

problem z odpaleniem, biały dym z rury wyd.

Post autor: Nemik » pt mar 19, 2010 16:28

Mam problem następujący:
Wczoraj normalnie jeździłem samochodem, Golf III 1.9 TD diesel.
Dzisiaj wsiadłem do niego, próbowałem odpalić, lecz silnik się kręci normalnie a samochód nie chce zapalić. Z Rury wydobywa się biały dym.
Jaka może być przyczyna nie zapalenia ?
Dlaczego również wydobywa się dym z rury przy niedziałającym silniku ?
Tankuje na Orlenie, ecodiesel.
Raczej nie było możliwości abym jeździł na rezerwie, zawsze starałem się pilnować stan paliwa.

Prosiłbym o rady, jak i odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Nemik



bogib184
Forum Master
Forum Master
Posty: 1441
Rejestracja: czw gru 31, 2009 17:50
Lokalizacja: Pułtusk/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: bogib184 » pt mar 19, 2010 16:33

Sprawdź, czy nie przybyło ci oleju (płyn nie poszedł do oleju) a ubyło chłodniczego.



Nemik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 19, 2010 16:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Nemik » pt mar 19, 2010 16:42

Dokładnie, kiedy silnik nie chciał mi odpalić od ręki sprawdziłem olej, wyciągałem wskaźnik i za pierwszym razem oleju było bardzo dużo. Dość daleko był olej na owym wskaźniku. Wsadzając drugi raz oleju znowu było dużo na wskaźniku. Za trzecim razem było już dobrze, czyli na mini max.

Edit:
Sprawdziłem płyn chłodniczy delikatnie go ubyło.
A więc co to może być ?
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 17:06 przez Nemik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt mar 19, 2010 17:12

Kolego jak to TD AAZ to sprawdź czy nie dotyczy cię problem klina na wale:
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

Przed upewnieniem się za bardzo nie usiłowałbym odpalać.
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 17:13 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.



Nemik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 19, 2010 16:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Nemik » pt mar 19, 2010 18:03

Czyli z tego co rozumiem, może być ogólnie duża lipa :)
Niefajnie... czyli nie nastawiać się pozytywnie jak ojciec zaholuje mnie do warsztatu ?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt mar 19, 2010 19:06

Nemik, niekoniecznie, chciałem abyś się zapoznał z tematem ściętego klina a przez to przestawionego rozrządu bo to może by Twoj problem. A jak zaczniesz ciągać samochód aby odpalić to może się skończyć wymianą połowy silnika. Mój npAAZ też nie chciał odpalić, kopcił. Ale poprzedni właściciel był na tyle ogarnięty ze poszukali przyczyny, skończyło się "tylko" na wymianie wału.



Nemik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 19, 2010 16:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Nemik » pt mar 19, 2010 19:47

Z tematem się zapoznałem, dziękuje za podpowiedz, jeszcze dzisiaj razem z ojcem sprawdzimy to wszystko dokładnie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości