rzężąca głowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ireneusz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 19, 2010 12:13
Lokalizacja: Augustów

rzężąca głowica

Post autor: Ireneusz25 » pt mar 19, 2010 12:30

Witam. W moim pasku B3 1,8 jednopunkt na ciepłym silniku rzęzi, rechocze coś w głowicy, oleju nie bierze, kompresja ok. pali na dotyk. Te rzężenie jest nieznośne. co to może być? proszę o pomoc. cykanie też słychać, ale słabiutko.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 19, 2010 12:34

Niech to posłucha wprawny mechanik, jesli rzezenie nasila się w chwili gwałtownego ujęcia gazu na luzie to pewnie głowica jest w całości do remontu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Ireneusz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 19, 2010 12:13
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Ireneusz25 » pt mar 19, 2010 12:49

rzężenie słychać na biegu jałowym ciepły silnik i przy hamowaniu silnikiem co to może być?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 19, 2010 13:33

Luzy w głowicy, na prowadnicach zaworów, na panewkach wałka prawdopdobnie. Ale weź jeszcze sprawdź na postoju czy wciśnięcie sprzęgła nie wycisza bo czasem łożysko w skrzyni tak hałasuje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Ireneusz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 19, 2010 12:13
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Ireneusz25 » pt mar 19, 2010 15:15

to nie skrzynia. to w głowicy coś nad pierwszym i trzecim cylindrem może i panewki. one są wymienialne? jeśli tak to jak to zrobić?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt mar 19, 2010 21:13

Ireneusz25 pisze:one są wymienialne? jeśli tak to jak to zrobić?
dobra rada
Paweł Marek pisze:Niech to posłucha wprawny mechanik
i nie bierz sie za wymiane panewk sam ;)
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 21:13 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob mar 20, 2010 07:37

proponuje znaleźć głowice w dobrym stanie dać ja do sprawdzenia i zmienić na drugą, koszt bedzie mniejszy niż naprawa starej


Obrazek

Ireneusz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 19, 2010 12:13
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Ireneusz25 » sob mar 20, 2010 11:31

Mechanior powiedział, że to coś z tłokami, a i też głowica. Więc remont całego silnika lub nowy motor. On ma u mnie już jakieś 270 tys. na gazie zrobiłem ponad 60 tys. Także korki w uszy i będę jeździł dopóki nie padnie, a jak już, to kupie drugi silnik. Koniec tematu :jęzor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości