auto nagle gasnie i niechce odpalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bawol120
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

auto nagle gasnie i niechce odpalic

Post autor: bawol120 » pt mar 19, 2010 06:12

Witam. mam problem ze Swoim ABF. jak postoi z dwa dni to ciezko go odpalic ale to nie jeden problem jadac czasem potrafi mi zgasnac i nie moge go odpalic po kilku chwilach odpala i jak odpali to jakby chodził na 3 garach jakby nie przepalało. spotkał sie ktos z takim czyms? kable wymienione nie dawno i swiece równiez mysle ze to nie jest przyczyna

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=339337

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

Post autor: Yuri » pt mar 19, 2010 07:21

bawol120 pisze:kable wymienione nie dawno i swiece równiez mysle ze to nie jest przyczyna
A reszta układu WN? Nie znam się na ABF'ach no ale jakaś tam cewka i aparat zapłonowy muszą być. Pod VAG'a możesz w wolnej chwili podpiąć. Może coś podpowie.

max1191
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: max1191 » pt mar 19, 2010 08:45

witam

ja tak kolego miałem z mk2 w trasie potrafił zgasnąć i nie odpalał dopiero po chwili szukałem co jest grane i nie znalazłem mechanik mi mówił ze możne być wiele przyczyn

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt mar 19, 2010 09:40

Sprawdź, czy jak nie chce odpalić, to jest iskra. Jeżeli brak, to może być czujnik halla. Można też sprawdzić inaczej - obserwuj obrotomierz. Jeżeli podczas jazdy zgaśnie silnik, zobacz, jak opada strzałka obrotomierza - jeżeli spada nagle, pomimo tego, że wał silnika napędzany jest wciąż od kół (hamowanie silnikiem) - to wina czujnika halla, jak spada powoli, zgodnie z obrotami wału - to trzeba szukać gdzie indziej.

- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;