Po wciśnięciu hamulca spadają obroty silnika
: czw mar 18, 2010 22:51
Mam problem z moim mk4 1.6 16V. Wszystko zaczęło się po wizycie u mechanika od LPG... ale to inna historia, bo nie wiem po co zabrali się za ustawianie na benzynie jak z gazem był problem, a na benzynie chodził jak złoto... a problemem było przerywanie na cylindrach na gazie przy zimnym silniku. Wyczyszczone zostały wtryski od gazu ( ??? tak usłyszałem od mechanika), "auto zostało ustawione na gazie i benzynie" i rozebrali mi przepustnice i egr (które były dopiero co po wyczyszczeniu i adaptacji) ponieważ im błąd z egr wyskoczył...
Problem po pierwszej wizycie pozostał, zawiozłem auto jeszcze raz po g.... zrobili a jeszcze drugi problem dołożyli (ten poniżej) i dziś po odbiorze to samo... z przerywaniem okaże się jutro rano.
Ogólnie podczas jazdy obroty utrzymują się na poziomie poniżej 800 obrotów (wcześniej równiutko 700 na ciepłym silniku), podczas hamowania przed skrzyżowaniem na luzie obroty utrzymują się na poziomie 1000-1200, a gdy się zatrzyma spadają do wspomnianych "poniżej 800". Po puszczeniu hamulca i ponownym jego wciśnięciu rosną na równe 800, i puszczeniu pedału rosną nagle do 1000 i wracają do ok 800.
Liczę na Waszą pomoc bo dosłownie mam już dość tych "mechaników".
Pozdrawiam
Problem po pierwszej wizycie pozostał, zawiozłem auto jeszcze raz po g.... zrobili a jeszcze drugi problem dołożyli (ten poniżej) i dziś po odbiorze to samo... z przerywaniem okaże się jutro rano.
Ogólnie podczas jazdy obroty utrzymują się na poziomie poniżej 800 obrotów (wcześniej równiutko 700 na ciepłym silniku), podczas hamowania przed skrzyżowaniem na luzie obroty utrzymują się na poziomie 1000-1200, a gdy się zatrzyma spadają do wspomnianych "poniżej 800". Po puszczeniu hamulca i ponownym jego wciśnięciu rosną na równe 800, i puszczeniu pedału rosną nagle do 1000 i wracają do ok 800.
Liczę na Waszą pomoc bo dosłownie mam już dość tych "mechaników".
Pozdrawiam