Po wciśnięciu hamulca spadają obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

miechoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 19, 2008 19:49
Lokalizacja: Kraków

Po wciśnięciu hamulca spadają obroty silnika

Post autor: miechoo » czw mar 18, 2010 22:51

Mam problem z moim mk4 1.6 16V. Wszystko zaczęło się po wizycie u mechanika od LPG... ale to inna historia, bo nie wiem po co zabrali się za ustawianie na benzynie jak z gazem był problem, a na benzynie chodził jak złoto... a problemem było przerywanie na cylindrach na gazie przy zimnym silniku. Wyczyszczone zostały wtryski od gazu ( ??? tak usłyszałem od mechanika), "auto zostało ustawione na gazie i benzynie" i rozebrali mi przepustnice i egr (które były dopiero co po wyczyszczeniu i adaptacji) ponieważ im błąd z egr wyskoczył...

Problem po pierwszej wizycie pozostał, zawiozłem auto jeszcze raz po g.... zrobili a jeszcze drugi problem dołożyli (ten poniżej) i dziś po odbiorze to samo... z przerywaniem okaże się jutro rano.

Ogólnie podczas jazdy obroty utrzymują się na poziomie poniżej 800 obrotów (wcześniej równiutko 700 na ciepłym silniku), podczas hamowania przed skrzyżowaniem na luzie obroty utrzymują się na poziomie 1000-1200, a gdy się zatrzyma spadają do wspomnianych "poniżej 800". Po puszczeniu hamulca i ponownym jego wciśnięciu rosną na równe 800, i puszczeniu pedału rosną nagle do 1000 i wracają do ok 800.



Liczę na Waszą pomoc bo dosłownie mam już dość tych "mechaników".

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
luis-22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: sob lip 18, 2009 16:48
Lokalizacja: Płońsk [WPN]

Post autor: luis-22 » pt mar 19, 2010 00:10

Powiem szczerze że nie wiem jak jest w MKII bo nigdy nie miałem ale najprawdopodobnej serwo masz podłączone pod kolektor ssący i to właśnie ono może puszczać Ci lewe powietrze w podciśnienie.

Bo skoro aż tak reaguje na ruchy pedału hamulca to nic innego nie przychodzi mi do głowy.


:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 19, 2010 00:31

miechoo, wygląda na błąd w regulacji LPG. Na jego skutek sterownik benzyny nauczył się wadliwych nastawów, być może przebogacona jest trochę mieszanka benzynowa, a wciśnięcie hamulca puszcza w dolot trochę jakby lewego poweitrzam ktore powoduje że mieszanka staje się bardziej stechiometryczna. Wydaje mi się że musisz męczyć gazowników do skutku. Nie napisałeś chyba czy usterka z obrotami jest tylko na LPG czy na benie również.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

miechoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 19, 2008 19:49
Lokalizacja: Kraków

Post autor: miechoo » sob mar 20, 2010 11:50

Dzieje się tak na LPG i na benzynie. Istnieje jakaś możliwość regulacji tych nastaw posiadajac kabel Vag i kabel do instalacji gazowej (BRC Sequent 24)??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości