Mam problem z moim mk4 1.6 16V. Wszystko zaczęło się po wizycie u mechanika od LPG... ale to inna historia, bo nie wiem po co zabrali się za ustawianie na benzynie jak z gazem był problem, a na benzynie chodził jak złoto... a problemem było przerywanie na cylindrach na gazie przy zimnym silniku. Wyczyszczone zostały wtryski od gazu ( ??? tak usłyszałem od mechanika), "auto zostało ustawione na gazie i benzynie" i rozebrali mi przepustnice i egr (które były dopiero co po wyczyszczeniu i adaptacji) ponieważ im błąd z egr wyskoczył...
Problem po pierwszej wizycie pozostał, zawiozłem auto jeszcze raz po g.... zrobili a jeszcze drugi problem dołożyli (ten poniżej) i dziś po odbiorze to samo... z przerywaniem okaże się jutro rano.
Ogólnie podczas jazdy obroty utrzymują się na poziomie poniżej 800 obrotów (wcześniej równiutko 700 na ciepłym silniku), podczas hamowania przed skrzyżowaniem na luzie obroty utrzymują się na poziomie 1000-1200, a gdy się zatrzyma spadają do wspomnianych "poniżej 800". Po puszczeniu hamulca i ponownym jego wciśnięciu rosną na równe 800, i puszczeniu pedału rosną nagle do 1000 i wracają do ok 800.
Liczę na Waszą pomoc bo dosłownie mam już dość tych "mechaników".
Pozdrawiam
Po wciśnięciu hamulca spadają obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Powiem szczerze że nie wiem jak jest w MKII bo nigdy nie miałem ale najprawdopodobnej serwo masz podłączone pod kolektor ssący i to właśnie ono może puszczać Ci lewe powietrze w podciśnienie.
Bo skoro aż tak reaguje na ruchy pedału hamulca to nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Bo skoro aż tak reaguje na ruchy pedału hamulca to nic innego nie przychodzi mi do głowy.
:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
miechoo, wygląda na błąd w regulacji LPG. Na jego skutek sterownik benzyny nauczył się wadliwych nastawów, być może przebogacona jest trochę mieszanka benzynowa, a wciśnięcie hamulca puszcza w dolot trochę jakby lewego poweitrzam ktore powoduje że mieszanka staje się bardziej stechiometryczna. Wydaje mi się że musisz męczyć gazowników do skutku. Nie napisałeś chyba czy usterka z obrotami jest tylko na LPG czy na benie również.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości