Strona 1 z 1

Problem ze swapem bebny ---> tarcze

: śr mar 17, 2010 22:26
autor: lawa.wwo
Witam. Szukając z szukajce nie znalazłem do końca odpowiedzi na mój problem.
Może zacznę od początku. Tydzień temu pękł mi z tyłu przewód hamulcowy. Nadarzyła sie okazja i postanowiłem wstawić na tył tarcze. Po zmianie czopów tarcze zagościly na tylnej belce. Układ został odpowietrzony ale pedał hamulca wciąż wpada do podłogi bez najmniejszego oporu. Dodam ze tarcze oraz klocki z tyłu są w dobrym stanie, układ szczelny, płynu nie ubywa, układ został kilka razy odpowietrzony (zaczynając od najdalszego), Korektora siły hamowania brak, pompa hamulcowa przełożona. Jeśli któryś z forumowiczów spotkał się z takim problemem lub ma jakiś pomysł to prosiłbym o pomoc

: śr mar 17, 2010 23:00
autor: dziejo
lawa.wwo pisze:pompa hamulcowa przełożona.
myslę ze sama pompa hamulcowa jest zapowietrzona (przelewa) na sekcjach

: śr mar 17, 2010 23:09
autor: lawa.wwo
A powiedz jak samą pompę odpowietrzyć?

: śr mar 17, 2010 23:20
autor: Chwedor
mam to samo po zmianie na tarcze. to tylko częściowo wina pompy. pompa nie jest wydajna przy 4 zaciskach. rozwiązanie to zmiana pompy hamulcowej na większą, bo z tyłu cylinderek był mały i wystarczała odrobina płynu by go poruszyć, a zacisk ma większą średnice tłoczka i stad pedał w podłodze

: śr mar 17, 2010 23:27
autor: dziejo
lawa.wwo pisze:A powiedz jak samą pompę odpowietrzyć?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239515

: śr mar 17, 2010 23:29
autor: Beszczyk
Tak podepne się do tematu zastanawiam się co bedzię u mnie jak założę tarcze na tył . Moja fura mk3 1,6 przód 239 wentyl ABS patrzyłem po ETCE niby pompa 22,2 mm co o tym sądzicie?

: czw mar 18, 2010 06:27
autor: RasPL
Również polecam odpowietrzyć pompę, do tego bez korektora może Ci blokować tylne koła

: czw mar 18, 2010 19:30
autor: lawa.wwo
Może ktoś powiedzieć dokładniej jak odpowietrzyć pompę? zalewam ją płynem i poźniej zabieram sie za odpowietrzanie przewodów czy jak? :|

: czw mar 18, 2010 19:47
autor: dziejo
lawa.wwo pisze:zalewam ją płynem
na wkręconych przewodach ham.
zalewasz płynem i popuszczasz przewody przy pompie jak zacznie lecieć płyn z przewodów równomiernie. dokrecasz je i bierzesz się za odpowietrzanie kół
(nie jest to zbyt estetyczne ale jak się nie ma pod ręką pompki to kazdy sposób jest dobry )