Strona 1 z 1
Napięcie
: śr mar 17, 2010 20:53
autor: hehe___
Witam wszystkich serdecznie i zwracam się do was z pytaniem .
Chodzi o ładowanie w moim mk3 1.8 ABS od jakiegos czasu zaczeło sie cos walic z napieciem , po odpaleniu auta podświetlenie deski rozdzielczej , światła , nawiewy , stopniowo słabły , coraz mocniej przygasalo kiedy dalem gaz do 2800 obr/min podswietlenie w pol sekundy zapalalo sie tak jak nalezy swiatla nawiewy wszystko ok , i tak do zgaszenia auta po ponownym rozruchu musialem tą czynnosc powtórzyc - AZ DO WCZORAJ kiedy auto wydoiło aku i pupa czynnosc z 2800 obr wogole nie zaskakiwała i teraz nawet jak naladuje aku znowu go wyzre ...
JAkas diagnoza?
: śr mar 17, 2010 21:43
autor: wojtas46
Sprawdz alternator powinien dawac napicie 14 do 14.4v
: śr mar 17, 2010 21:47
autor: hehe___
Alternator ma bardzo slabe napiecie spada do 11 nawet
tylko nie wiem czy to caly alternator do regeneracji czy tylko np regulator napiecia
: śr mar 17, 2010 21:48
autor: spawacz
szczotki sa juz male i wpadaja w drgania w wyzszych obrotach dlatego takie akcje, wymien szczotki a bedzie dzialal nalezycie.
: śr mar 17, 2010 22:27
autor: hehe___
te szczotki są na regulatorze napięcia?
jak wymienie caly regulator to jest ze szczotkami ?
: śr mar 17, 2010 22:39
autor: wojtas46
tak szczotki sa na regulatorze , najlepiej wyjac caly altek , dobry dostep i przy okazji mozna sprawdzic lozyska
: śr mar 17, 2010 22:46
autor: hehe___
lożyska są ok 0 jakich kolwiek luzów , mam juz wyciągniety ( 5 min roboty) tylko mowie z tym napieciem cholerny problem
: śr mar 17, 2010 22:52
autor: wojtas46
Posprawdzaj rowniez kabelki na zlaczach czy maja dobre przejscia i przewody masowe czy nie sa zasniedziale
: śr mar 17, 2010 22:54
autor: hehe___
jutro wyciagne regulator i zobacze szczotki , z kablami raczej wszystko oki ;]
: czw mar 18, 2010 00:45
autor: spawacz
co ty wojtas chlopaka na koszy pchasz , regulator ok 50zł niech wymieni i gra, no chyba ze same szczotki to z 10zł,ale to juz rzeźbienie w gównie troszke...
: czw mar 18, 2010 08:14
autor: Młody90
najlepiej to pozyczyc od kogos sprawny regulator i wtedy mozna cokolwiek powiedzieć.
regulator napiecia od razu wymien bo mialem ten sam przypadek .
Samo wymienianie szczotek to troszke zabawy .
: czw mar 18, 2010 12:26
autor: hehe___
rzecz oczywista ze jak regulator to i szczotki , dzis podjade di intercarsu i zdam relacje po powrocie
[ Dodano: 18 Mar 2010 17:28 ]
regulator wymieniony niby laduje ok ...
ale dlaczego mam cos takiego ze po odpaleniu auta musze dac 3 tys obrotów zeby alternator zaczał ladowac ?;/