Strona 1 z 2
golf 3 20 gt dymi na nibiesko
: pn gru 26, 2005 18:14
autor: semmi2
Witam.mam golfa 3 2.0 gt 8v niby mały przebieg i odpalany raczej na cieplo bo ma webasto nagle zacząl dymić na niebiesko od czego zacząć bo porad tyle ilu ludzi pytam konkretnie czy ktos miał taki przypadek .pozdrawiam.
: pn gru 26, 2005 18:22
autor: Gwiazdor
Pali olej albo przez zawory (uszczelniacze) albo pierścienie olejowe są już do d...
: pn gru 26, 2005 18:25
autor: semmi2
jak to sprawdzić
: pn gru 26, 2005 18:31
autor: Gwiazdor
semmi2 pisze:jak to sprawdzić
Trzeba zmierzyć ciśnienie silnika. W warsztatach mają przyrządy. I będzie mniej więcej wiadomo co już leży.
: pn gru 26, 2005 18:33
autor: semmi2
dzięki .pozdrawiam jak sie wyjaśni to dam znać
: pn gru 26, 2005 21:19
autor: Tomasz Żaguń
Jeżeli ma uszkodzone pierścienie to jak wyjmiesz bagnet miarki oleju to powinien z niej lecieć dymek niebieski a jeżeli niebędzie się nic działo to na bank uszczelniacze na zaworach.Zresztą jak będziesz robić uszczelniacze to warto zajrzeć do tłoków bo i tak głowica będzie zdjęta.
: pn gru 26, 2005 21:51
autor: foxiu2k5
Ale zakopci na niebiesko przy odpaleniu ? czy caly czas w trakcie jazdy ? Kontroluj poziom oleju w silniku. Jesli nie schodzi olej i zakopci przy odpalaniu to odpusci sobie robote bo za 100 zl raczej nikt Ci tego nie zrobi
: pn gru 26, 2005 22:17
autor: semmi2
najpierw przy 86 stopniach kopcił dzisiaj normanie cały czas ale z miarki nie kopci
ale jak sie odkręci korek od oleju to obroty falują
[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 21:23 ]
acha silnik wygląda jak nowy zadnych wycieków itp
: pn gru 26, 2005 22:40
autor: Adrian1980
Tomasz Żaguń pisze:Zresztą jak będziesz robić uszczelniacze to warto zajrzeć do tłoków bo i tak głowica będzie zdjęta.
Nie potrzeba wyciagac glowicy zeby uszczelniacze zmienic
: pn gru 26, 2005 23:05
autor: semmi2
to bardzo dobra wiadomość serdeczne dzięki
[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 22:06 ]
moze wiesz jakie to koszty (w przyblizeniu)
: pn gru 26, 2005 23:08
autor: foxiu2k5
Adrian1980, hmmm... mi tez sie tak wydawalo... ale jak pytalem mechanika przy okazji jak u niego bylem to mowil ze trzeba pol silnika rozebrac, z tego co pamietam mowil ze glowica tez
: pn gru 26, 2005 23:16
autor: Tomasz Żaguń
Adrian 1980 słyszałem o takich specach ja jednak jestem starej szkoły.Raz a dobrze.
: pn gru 26, 2005 23:32
autor: semmi2
mam nadzieje ze to sie dobrze skonczy bo ta zie za.......... jezdzi
: wt gru 27, 2005 00:54
autor: Adrian1980
pozadny mechanior wymienia uszczelniacze bez zdejmowania glowicy ( na pewno w 8V ) sam bylem swiadkiem jak wymienia u mnie, troche zabawy mial ale sobie poradzil, trzeba tylko pilnowac zeby zawor nie wpadl do cylindra
[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 23:58 ]
foxiu2k5 pisze:Adrian1980, hmmm... mi tez sie tak wydawalo... ale jak pytalem mechanika przy okazji jak u niego bylem to mowil ze trzeba pol silnika rozebrac, z tego co pamietam mowil ze glowica tez
no najlepiej rozebrac pol silnika i pozniej odpowiednio delikwenta skasowac za robote...