przepływomierz problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

przepływomierz problem

Post autor: bialy_017 » wt mar 16, 2010 20:47

Witam mam golfa II 1.3 nz najpierw na lpg po dodaniu gazu auto dusiło się i jak przytkałem wlot powietrza do filtra to było ok potem zachciało mi się grzebać przy wtyczce od przepływka ze by tam zajrzeć i ją odkręciłem i zrobiłem kilka zwarć wyciągając ją i potem żeby ją wsadzić z powrotem musiałem ściągnąć dekielek z przepływki złożyłem ale teraz jest problem nawet na BP odpalę wolne obroty są ale dodaje lekko gazu silnik zdycha czyżbym popsuł przepływkę i czy jak ją wymienię to lpg będzie chodził ok?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt mar 16, 2010 20:53

ktora masz generacje lpg, jaka centralka?
raczej to ze zle chodzi nie jest wina przeplywki gdzyz do prawidlowego dzialania centralki potrzebny jest tylko sygnal z TPSu, sondy labda i cewki zaplonowej



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt mar 16, 2010 21:14

generacja która to nie wiem centralka jest City PRO tyle ze nawet na benzynie nie chodzi już morze jak pozwierałem te przewody od przepływki to zrobiłem błąd w kompie i trzeba by było to jakoś zresetować



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt mar 16, 2010 21:19

mogles uszkodzic przeplywke lub co gorzej uszkodzic sterownik silnika robiac zwarcie na przeplywce
najlepiej podmienic przeplywke i wszystko sie okaze
masz atutator (silniczek krokowy) na wezu podajacym gaz czy srube do regulacji
nie pamietam co jest dokladnie w tej przeplywce ale mogles uszkodzic potencjometr w przeplywce
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 21:22 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt mar 16, 2010 21:29

mam silniczek krokowy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 16, 2010 22:07

odepnij całkiem wtyczkę przepływomierza i zobacz co będzie na LPG.
Ale najpierw skup się i napisz dokładnie co odkręcałeś, wtyczka jest płaska na 4 piny i się ja wyciąga zwalniając sprężynowy zaczep. http://www.allegro.pl/item947818315_prz ... jetta.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt mar 16, 2010 22:14

odkręciłem gniazdo w przepływce i wyciąłem zwierając niektóre styki do gniazda była podłączona wtyczka

[ Dodano: 16 Mar 2010 21:18 ]
teraz nie jestem wstanie przełączyć na lpg ponieważ nie mogę dodać gazu tyle żeby się przełączył bo mi silnik gaśnie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 16, 2010 23:16

powinines odpalić awaryjnie na LPG, przwie wszystkie instalacje mają taką opcję z wyjątkiem najstarszych Bingo (w nowszych trzeba ją aktywowac interfejsem)

Musisz naprawić albo wymienić ten prezepływomierz. Mam tylko taką fotkę od MK3 - jest trochę inny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d5d11.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr mar 17, 2010 07:12

jezeli zaplon nie byl wlaczony to nic sie nie stalo
moze zle zlozyles przeplywomierz i teraz ten slizg od klapki nie jezdzi po biezni
przelywomierz ne ma nic to LPG, chyba ze gazownik wpadl na jakis genialny pomysl by wykorzystac przeplywomierz zmiast przelacznika przepustnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 17, 2010 09:05

agrala pisze:na jakis genialny pomysl by wykorzystac przeplywomierz zmiast przelacznika przepustnicy
zamiast TPS, i jest to bardzo dobry pomysł własnie w autach które nie maja TPS tylko same styczniki i taka przepływkę klapkową.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » śr mar 17, 2010 21:35

Przeplywomierz naprawiony na benzynie jest ok natomiast na lpg jest klapa po przelonczeniu na lpg sa wolne obroty ale jak lekko dosaje gazu silnil gasnie chyba ze przytkam wlot powietrza do filtra to wtedy w calym zakresie obrotow jest ok co to moze byc



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr mar 17, 2010 21:55

mozliwe ze masz gdzies lwe powietrze pomiedzy mikserem gazu a kolektorem ssacym i jak przytykasz filtr powietrza to wtedy mieszanka wraca z ubogiej do normalnej na gazie
lub trzeba wyregulowac reduktor gazu, moze czas wymienic mebrane w parowniku



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » śr mar 17, 2010 22:22

membrany mają 6 lat

[ Dodano: 17 Mar 2010 21:23 ]
dodam ze ostatnimi czasy palił mi okolo 12l na 100km lpg



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 17, 2010 22:25

bialy_017, na ogół wytrzymują koło 4-5 lat lub przebieg koło 80 tysięcy. Pewnie reduktor wymaga regeneracji, jednakże jeśli objawy sa aż tak nasilone na LPG to i regulacja też będzie do kitu. Więc proponuję regenerację lub nowy reduktor a następnie dopiero regulacja. Nie znam tej Twojej ionstalacji ale jeśli podchodzą do nie typowe reduktory to problemu niema - cena nówki od 160, membran od 60.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości