przepływomierz problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przepływomierz problem
Witam mam golfa II 1.3 nz najpierw na lpg po dodaniu gazu auto dusiło się i jak przytkałem wlot powietrza do filtra to było ok potem zachciało mi się grzebać przy wtyczce od przepływka ze by tam zajrzeć i ją odkręciłem i zrobiłem kilka zwarć wyciągając ją i potem żeby ją wsadzić z powrotem musiałem ściągnąć dekielek z przepływki złożyłem ale teraz jest problem nawet na BP odpalę wolne obroty są ale dodaje lekko gazu silnik zdycha czyżbym popsuł przepływkę i czy jak ją wymienię to lpg będzie chodził ok?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
mogles uszkodzic przeplywke lub co gorzej uszkodzic sterownik silnika robiac zwarcie na przeplywce
najlepiej podmienic przeplywke i wszystko sie okaze
masz atutator (silniczek krokowy) na wezu podajacym gaz czy srube do regulacji
nie pamietam co jest dokladnie w tej przeplywce ale mogles uszkodzic potencjometr w przeplywce
najlepiej podmienic przeplywke i wszystko sie okaze
masz atutator (silniczek krokowy) na wezu podajacym gaz czy srube do regulacji
nie pamietam co jest dokladnie w tej przeplywce ale mogles uszkodzic potencjometr w przeplywce
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 21:22 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
odepnij całkiem wtyczkę przepływomierza i zobacz co będzie na LPG.
Ale najpierw skup się i napisz dokładnie co odkręcałeś, wtyczka jest płaska na 4 piny i się ja wyciąga zwalniając sprężynowy zaczep. http://www.allegro.pl/item947818315_prz ... jetta.html
Ale najpierw skup się i napisz dokładnie co odkręcałeś, wtyczka jest płaska na 4 piny i się ja wyciąga zwalniając sprężynowy zaczep. http://www.allegro.pl/item947818315_prz ... jetta.html
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
powinines odpalić awaryjnie na LPG, przwie wszystkie instalacje mają taką opcję z wyjątkiem najstarszych Bingo (w nowszych trzeba ją aktywowac interfejsem)
Musisz naprawić albo wymienić ten prezepływomierz. Mam tylko taką fotkę od MK3 - jest trochę inny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d5d11.html
Musisz naprawić albo wymienić ten prezepływomierz. Mam tylko taką fotkę od MK3 - jest trochę inny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d5d11.html
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zamiast TPS, i jest to bardzo dobry pomysł własnie w autach które nie maja TPS tylko same styczniki i taka przepływkę klapkową.agrala pisze:na jakis genialny pomysl by wykorzystac przeplywomierz zmiast przelacznika przepustnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bialy_017, na ogół wytrzymują koło 4-5 lat lub przebieg koło 80 tysięcy. Pewnie reduktor wymaga regeneracji, jednakże jeśli objawy sa aż tak nasilone na LPG to i regulacja też będzie do kitu. Więc proponuję regenerację lub nowy reduktor a następnie dopiero regulacja. Nie znam tej Twojej ionstalacji ale jeśli podchodzą do nie typowe reduktory to problemu niema - cena nówki od 160, membran od 60.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości