restart komputera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

restart komputera

Post autor: Basss2 » wt mar 16, 2010 17:39

witam... czytalem jest watków wiele na forum o tym...
ale nie wiem i tak niech mi ktos napisze krok po kroku co i jakbo jestem w laikiem w tej dziedzijie :((::(

czytałem pisało odpiac kleme odpalic auto ... jak mozna odpalic auto na odpietym aku>??<< n

wiec przepraszsam ale niech mi ktos napisze dokłądnei co i jak :(
z góry wielkie dzieki

husik
Mały gagatek
Mały gagatek

Post autor: husik » wt mar 16, 2010 17:42

chyba nie doczytales, pewnie chodzilo oto ze masz odpiac kleme na ok 10,20 min, pozniej podlaczyc spowrotem, odpalic auto, i ma chodzic na biegu jalowym, bez dodawnaia gazu az do momentu wlaczenia sie wentylatora

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.

Post autor: Duber » wt mar 16, 2010 17:43

Basss2, odpina sie aku i idzie sie spac,rano juz jest ok.ale niby tez 1 min bez aku robi reseta.wiec... zawsze jeszcze pozostaje pewniejszy sposob-podpiecie pod komputer i zczytanie co boli golfika

Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

Post autor: Basss2 » wt mar 16, 2010 17:45

ale ja mam golfika z gazem :( 1,8 AAM :(:( odpiac 2 klemy splatac drutem ??

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.

Post autor: Paweł Marek » wt mar 16, 2010 19:49

Basss2, musisz wyjasnić o co ci chodzi. Sterownika do gazu się nie resetuje, mozliwa jest zmiana jego nastawów u gazownika poprzez interfejs do komputera, co potocznie zwie sie regulacją.
Natomiast jak najbardziej mozesz resetować sterownik do benzyny (zwany komputerem albo ECU), sposobem jak wyżej opisano. To moze pomóc jesli ECU nałapał błędów od instalacji LPG co jest powszechne w tym typie wtrysku i pisano o tym setki razy na forum.