Strona 1 z 1
vw mk3 gti 20.8v abs problem''''
: pn mar 15, 2010 22:16
autor: tomi220
witam problem polega na ,, kupiłem auto nie dzałał abs pojechałem na kompa okazało sie że czujnik wymieniłem i znowu jest problem przy 20km na godz załancza się jak to sprawdzić
: pn mar 15, 2010 22:19
autor: spawacz
to bedzie wina pierscienia w kole, a nie czujnika prawdopodobnie ktoras dziura w pierscieniu jest zardzewniala , lub wogule caly pordzewial , i czujnik to wykrywa jako brak przerw sie sie zalacza ABS.
: pn mar 15, 2010 22:32
autor: tomi220
spawacz, ok ale z tyłu mam tarcze i nie wiem jak mam sprawdzić z przodu widzałem jest ok
: pn mar 15, 2010 22:38
autor: spawacz
ojj, to bedzie misja musisz cale piasty sciagnac, tu sa tarcze razem z piastami, oczywiscie jazma musisz najpierw odkrecic -a z tym czasem lub byc problem.
: pn mar 15, 2010 22:46
autor: tomi220
spawacz, to mnie pocieszyleśśśśśśś

: pn mar 15, 2010 22:51
autor: spawacz
aha pierscien masz zalozony wlasnie na tej piasto-tarczy od srodka oczywiscie.
: pn mar 15, 2010 23:02
autor: tomi220
spawacz, z przodu jest przy kręncony do piast a z tylu nie wiem bo nie rozbierałem.
Re: vw mk3 gti 20.8v abs problem''''
: pn mar 15, 2010 23:05
autor: dekoder
tomi220 pisze:witam problem polega na ,, kupiłem auto nie dzałał abs pojechałem na kompa okazało sie że czujnik wymieniłem i znowu jest problem przy 20km na godz załancza się jak to sprawdzić
ekhm, tak z doświadczenia, pewne wersje sterowników od ABS miały wadę ... pokazywały uszkodzenie jednego konkretnego czujnika ABS niezależnie od tego który czujnik był faktycznie uszkodzony ... polecam to sprawdzić ... może się okazać że wyrzuciłeś sprawny a wadliwy jest inny ...
takie sytuacje były w golfach, pasatach, ale też w Audi

: pn mar 15, 2010 23:11
autor: tomi220
dekoder, a gdzie ten sterownik jest
: pn mar 15, 2010 23:13
autor: spawacz
Z tylu jest nabity na piaste
: pn mar 15, 2010 23:18
autor: dekoder
tomi220 pisze:dekoder, a gdzie ten sterownik jest
Nie jest ważne gdzie jest sterownik (w różnych wersjach bywa w różnych miejscach), ważne jest sprawdzenie czujnika, zamień ten który wyjąłeś z innym i sprawdzaj aż nie będzie błędu.
: pn mar 15, 2010 23:39
autor: Paweł Marek
tomi220, obejrzyj dokładnie ten pierścień wbity w tarczę tylną. Korodują, przy przekładaniu ze starej tarczy w nową mógł sie pokrzywić, odległość od czujnika to pierścienia ma być maks 1 mm, winn mogą być tez duże luzy w łożysku tego koła co powoduje że czujnik oddala się chwilami od pierścienia