vw mk3 gti 20.8v abs problem''''

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomi220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 15, 2010 19:22
Lokalizacja: chlina

vw mk3 gti 20.8v abs problem''''

Post autor: tomi220 » pn mar 15, 2010 22:16

witam problem polega na ,, kupiłem auto nie dzałał abs pojechałem na kompa okazało sie że czujnik wymieniłem i znowu jest problem przy 20km na godz załancza się jak to sprawdzić



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 22:19

to bedzie wina pierscienia w kole, a nie czujnika prawdopodobnie ktoras dziura w pierscieniu jest zardzewniala , lub wogule caly pordzewial , i czujnik to wykrywa jako brak przerw sie sie zalacza ABS.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomi220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 15, 2010 19:22
Lokalizacja: chlina

Post autor: tomi220 » pn mar 15, 2010 22:32

spawacz, ok ale z tyłu mam tarcze i nie wiem jak mam sprawdzić z przodu widzałem jest ok



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 22:38

ojj, to bedzie misja musisz cale piasty sciagnac, tu sa tarcze razem z piastami, oczywiscie jazma musisz najpierw odkrecic -a z tym czasem lub byc problem.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomi220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 15, 2010 19:22
Lokalizacja: chlina

Post autor: tomi220 » pn mar 15, 2010 22:46

spawacz, to mnie pocieszyleśśśśśśś :goof:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 22:51

aha pierscien masz zalozony wlasnie na tej piasto-tarczy od srodka oczywiscie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomi220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 15, 2010 19:22
Lokalizacja: chlina

Post autor: tomi220 » pn mar 15, 2010 23:02

spawacz, z przodu jest przy kręncony do piast a z tylu nie wiem bo nie rozbierałem.



dekoder
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lip 16, 2007 22:54
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Re: vw mk3 gti 20.8v abs problem''''

Post autor: dekoder » pn mar 15, 2010 23:05

tomi220 pisze:witam problem polega na ,, kupiłem auto nie dzałał abs pojechałem na kompa okazało sie że czujnik wymieniłem i znowu jest problem przy 20km na godz załancza się jak to sprawdzić

ekhm, tak z doświadczenia, pewne wersje sterowników od ABS miały wadę ... pokazywały uszkodzenie jednego konkretnego czujnika ABS niezależnie od tego który czujnik był faktycznie uszkodzony ... polecam to sprawdzić ... może się okazać że wyrzuciłeś sprawny a wadliwy jest inny ...

takie sytuacje były w golfach, pasatach, ale też w Audi :)


Przemek
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)

tomi220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 15, 2010 19:22
Lokalizacja: chlina

Post autor: tomi220 » pn mar 15, 2010 23:11

dekoder, a gdzie ten sterownik jest



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 23:13

Z tylu jest nabity na piaste


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

dekoder
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lip 16, 2007 22:54
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: dekoder » pn mar 15, 2010 23:18

tomi220 pisze:dekoder, a gdzie ten sterownik jest
Nie jest ważne gdzie jest sterownik (w różnych wersjach bywa w różnych miejscach), ważne jest sprawdzenie czujnika, zamień ten który wyjąłeś z innym i sprawdzaj aż nie będzie błędu.


Przemek
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 15, 2010 23:39

tomi220, obejrzyj dokładnie ten pierścień wbity w tarczę tylną. Korodują, przy przekładaniu ze starej tarczy w nową mógł sie pokrzywić, odległość od czujnika to pierścienia ma być maks 1 mm, winn mogą być tez duże luzy w łożysku tego koła co powoduje że czujnik oddala się chwilami od pierścienia
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 23:47 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości