Niepokojące objawy przy uruchamnianiu silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jurass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 16, 2010 20:54
Lokalizacja: Strzyżowice

Niepokojące objawy przy uruchamnianiu silnika

Post autor: Jurass » pn mar 15, 2010 22:06

Witam
W moim VW od pewnego czasu obserwuję niepokojące objawy:
Podczas uruchamiania silnika w niskich temperaturach ( poniżej ok. 5 stopni C) i po dłuższym postoju ( kilka godzin) na chwilę zapalają się kontrolki od ABS i ASR. Po uruchomieniu silnika kontrolki natychmiast gasną. Silnik zapala bez problemów. Akumulator jest podobno w porządku - był sprawdzany. "Fachowcy" w ASO twierdzą że wszysko jest w porządku i nie należy się tym przejmować. Chciałem poprosić o opinię / poradę - może ktoś miał podobne objawy w swoim VW albo wie coś ważnego bo za miesiąc kończy mi się gwarancja na to meksykańskie cudo.
VW Golf Variant 1,6 2007
Jurass



kamlor
...
...
Posty: 220
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 08:32
Lokalizacja: Gołkowice (Śląsk)
Kontakt:

Post autor: kamlor » pn mar 15, 2010 22:14

Jurass, u mnie jest to samo. W niskich temperaturach zaraz po odpaleniu silnika przez około 0,5s świeci się kontrolka ABSu. VAG nie pokazał żadnych błędów, najwidoczniej tak musi być. I podobnie jak u Ciebie, u mnie pojawia się to po dłuższym postoju. A kontrolka ASR zapala się dlatego, że ASR współpracuje z ABSem.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 22:17

Sprawne wszstko funkcja samotestu , Cordoba z 2002r tez ma tak samo 1-2s siweci ASR i ABS.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » wt mar 16, 2010 07:43

Akumulator i tylko akumulator :bigok: co nie oznacza ze jest zużyty,potężny pobór prądu przy rozruchu powoduje ich chwilowe zapalenie,wystarczy 30% mniej prądu rozruchowego,a tak jest w tych niższych temp.i kontrolki zabłysną.Przerabiałem to dwa razy.


Obrazek
115/285 => 138/347

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 356 gości