Strona 1 z 2
cieknie z waleczka co zaciaga reczny hamulec
: pn mar 15, 2010 20:27
autor: lukasz17
Witam zauwazylem ostatnio ze troszke saczy mi sie z tego waleczka co jest do niego przykrecone ciegno i zaklada sie w nie linke recznego trzyma sie na nakrectce to i jak odkrecilem to bylo osadzone na frezach i takjakby sie troche saczylo z tego i mam pytanie czy dokupie do tego zestaw naprawczy czy mzoe zacisk do wymiany??
: pn mar 15, 2010 20:49
autor: wojtas46
Jeżeli o to chodzi to dostaniesz bez problemu przyk. link
http://moto.allegro.pl/item958574932_ze ... haran.html
: pn mar 15, 2010 20:49
autor: sas_gti
zestaw d4458
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 19:50 ]
zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
: pn mar 15, 2010 20:56
autor: lukasz17
dzieki bardzo tak mysalem ze to taki zestaw bedzie...
sas_gti pisze:zestaw d4458
o co chodzi z tym??
sas_gti pisze:zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?
najgorzej szkoda mi alusow bo bedzie kapac na felge i zaraz lakier pozlazi:/
: pn mar 15, 2010 20:58
autor: sas_gti
o co chodzi z tym??
pytałeś czy są jakies zestawy naprawsze no to ja podałem ci nr "zestaw d4458" który jak podasz sprzedwacy w sklepie to on da ci właściwy zestaw. Jak wpiszesz d4458 w wyszukiwarke forumową to też kilka ciekawych tematów powinno wyskoczyć.
czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?
wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.
: pn mar 15, 2010 21:02
autor: wojtas46
Nr d 4458 to jest dokladnie taki zestaw jak ten z aukcji
: pn mar 15, 2010 21:07
autor: sas_gti
spoko nikt tego nie neguje. Pierwszego posta pisaliśmy w tym samym czasie...
: pn mar 15, 2010 21:10
autor: wojtas46
Oki , oki nie pisałem w tym sensie a dlatego że kolega nie mógł skumać co to za numer
: pn mar 15, 2010 21:13
autor: lukasz17
sas_gti pisze:wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.
czyli moglbym poszukac takiej oski jako dawce... a to trzeba zacisk wyciagac zeby ja wymontowac?? bo nie mialem jeszcze z takim czyms do czynienia:P
: pn mar 15, 2010 21:15
autor: sas_gti
no trzeba wyciągnąć oraz go rozebrać na cześci pierwsze. Dopiero wtedy się okaże w jakim stanie jest ośka.
: pn mar 15, 2010 21:18
autor: lukasz17
sas_gti pisze:no trzeba wyciągnąć oraz go rozebrać na cześci pierwsze. Dopiero wtedy się okaże w jakim stanie jest ośka.
pewnie gdzies na forum znajde foty jak to sie rozbiera;P bo narazie nie mam bladego pojecia:D
: pn mar 15, 2010 21:21
autor: sas_gti
potrzebne ci bedą dobre szczypce seegera do tego a one kosztują około 70 zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić. Sam oceń, policz koszty, zobacz ile kosztuje nowy, ile używany sprawny. I zdecyduj.
: pn mar 15, 2010 21:23
autor: lukasz17
sas_gti pisze:potrzebne ci bedą dobre szczypce seegera do tego a one kosztują około 70 zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić. Sam oceń, policz koszty, zobacz ile kosztuje nowy, ile używany sprawny. I zdecyduj.
o narzedzia to sie nie martwie... cena nowego to mnie pewnie z butow wyrwie.... a urzywany moze tez byc tak jak moj :/
: pn mar 15, 2010 21:25
autor: sas_gti
można kupić z golfa 4 i po zastosowaniu niewielkiej przeróbki (redukcja i nagięcie lub wydłużenie przwewodu sztywnego) pasują idealnie. Są lżejsze bo aluminowe, no w znacznie lepszym stanie niż z mk3...