cieknie z waleczka co zaciaga reczny hamulec
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
cieknie z waleczka co zaciaga reczny hamulec
Witam zauwazylem ostatnio ze troszke saczy mi sie z tego waleczka co jest do niego przykrecone ciegno i zaklada sie w nie linke recznego trzyma sie na nakrectce to i jak odkrecilem to bylo osadzone na frezach i takjakby sie troche saczylo z tego i mam pytanie czy dokupie do tego zestaw naprawczy czy mzoe zacisk do wymiany??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
Jeżeli o to chodzi to dostaniesz bez problemu przyk. link
http://moto.allegro.pl/item958574932_ze ... haran.html
http://moto.allegro.pl/item958574932_ze ... haran.html
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zestaw d4458
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 19:50 ]
zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 19:50 ]
zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:50 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki bardzo tak mysalem ze to taki zestaw bedzie...wojtas46 pisze:Jeżeli o to chodzi to dostaniesz bez problemu przyk. link
http://moto.allegro.pl/it...iii_sharan.html
o co chodzi z tym??sas_gti pisze:zestaw d4458
czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?sas_gti pisze:zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
najgorzej szkoda mi alusow bo bedzie kapac na felge i zaraz lakier pozlazi:/
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pytałeś czy są jakies zestawy naprawsze no to ja podałem ci nr "zestaw d4458" który jak podasz sprzedwacy w sklepie to on da ci właściwy zestaw. Jak wpiszesz d4458 w wyszukiwarke forumową to też kilka ciekawych tematów powinno wyskoczyć.o co chodzi z tym??
wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 21:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
czyli moglbym poszukac takiej oski jako dawce... a to trzeba zacisk wyciagac zeby ja wymontowac?? bo nie mialem jeszcze z takim czyms do czynienia:Psas_gti pisze:wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
o narzedzia to sie nie martwie... cena nowego to mnie pewnie z butow wyrwie.... a urzywany moze tez byc tak jak moj :/sas_gti pisze:potrzebne ci bedą dobre szczypce seegera do tego a one kosztują około 70 zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić. Sam oceń, policz koszty, zobacz ile kosztuje nowy, ile używany sprawny. I zdecyduj.
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości