Jak odróżnic 9A, PL, KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Jak odróżnic 9A, PL, KR

Post autor: jabolo » pn mar 15, 2010 19:58

Jak odróżnic 9A, PL, KR patrzac od gory na silnik w aucie?

Obrazek

czy to jest KR?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn mar 15, 2010 20:15




Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn mar 15, 2010 20:24

Wydaje mi sie ze jest to PL


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 20:25

PL to nie jest bo nie ma kompa w podszybiu (tego dodatkowego)
9a chyba też nie.
Ja stawiam na KR 95% :). Kolektor wygląda na ten gruby.
Podstawowe pytanie do autora tematu. Co jest na bloku wybite? Co jest w książce na naklejce i w bagazniku na naklejce (jesli jeszcze są)

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 19:28 ]
hehe w ogole to ciekawe miejsce do wozenia apteczki :)
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:28 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 20:32

Zobacz czy ma kata i sonde ,to powinno wyjasnic sprawe.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pn mar 15, 2010 20:37

jest to swap wiec nic nie wyczytam z ksiazek itp. jesli chodzi o sonde to jest z tyłu w kolektorze wiec?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 20:44

no ale jest to sawp to niewiadomo czy jest podpięta.
Zczytaj nr z kompa.
Nie wiesz czy kupiłeś 1.8 czy 2.0?
Mysle ze jakby to był 2.0 to sprzedawca by sie tym chwalił. Skoro mówił ze 1.8 to pewnie tak jest.



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pn mar 15, 2010 20:52

sas_gti pisze:Nie wiesz czy kupiłeś 1.8 czy 2.0?
niewiem bo sie nieznam..mysle ze sprzedajacy podobnie jak i ja niewiedział co ma:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
luis-22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: sob lip 18, 2009 16:48
Lokalizacja: Płońsk [WPN]

Post autor: luis-22 » pn mar 15, 2010 22:01

sas_gti pisze:PL to nie jest bo nie ma kompa w podszybiu (tego dodatkowego)
9a chyba też nie.
Ja stawiam na KR 95% :). Kolektor wygląda na ten gruby.
Zgadzam się.

Mi też na KR wygląda.


:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 15, 2010 23:58

tu masz fotki, http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html
zwróć uwagę na wygląd rozdzielacza zapłonu i elementów koło niego. Chyba PL


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 16, 2010 00:23

Paweł Marek, PL ma drugiego kompa, a że tu podszybie zdjęte to akurat widać że go nie ma.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » wt mar 16, 2010 01:11

Jednak to chyba bedzie KR bo patrzac na kolektor to jest na nim zgrubienie a PL ma prosty


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 16, 2010 09:29

Daj numer na ECU i będzie wiadomo, co to jest.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » wt mar 16, 2010 10:29

Napisz do TAZ - a z Działu SPEED on siedzi tylko w tych silnikach


www.opolskiVAG.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości