MK3 TDI układ dogrzewania płynu chłodzącego- problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

MK3 TDI układ dogrzewania płynu chłodzącego- problem

Post autor: tberent » pn mar 15, 2010 01:03

Mam prośbę do posiadaczy tdi vp, interesuje mnie rozłożenie instalacji w miejscu gdzie są świece do podgrzewania płynu chłodzącego.posiadam przekaźnik wraz z króćcami i chce to zamontować ale nie pamiętam jak to było w Ibi a chcę żeby było jak najoryginalniej ;)
Pozdrawiam


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 11:24

jak patrzysz na slink od prawej strony na z boku glowicy , tam skad wychodzi waz do nagrzewnicy, odkrecasz ten org, -bez podgrzewania i dajesz ten z , to taki sam system jak ma audi B4 TDI.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 11:25 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn mar 15, 2010 23:20

spawacz, wiem gdzie to zamontować ale ciekawi mnie jak wiązka szła w oryginale


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 23:25

dorob sobie wlacznik termiczny na 50st. i gra, czy tam na ile chcesz. Pozniej tylko przekaznik duzej mocy 40A i tyle to chyba nie sa jakies niewiadomo jakie historie. Albo wez z podgrzewania tylej szybki impulsa oczywsciena przekaznik dodatkowy i tym mogl sobie dogrzac auto.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 23:27 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr mar 17, 2010 20:19

spawacz, mówie ci że mam schematy i wiem jak to działa, nie potrzeba żadnych czujników bo sygnał na świece idzie z ecu. chce tylko foto pogladowe jak są ułożone i którędy ida te prtzewody


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości