Strona 1 z 1

Problemy z zapalaniem

: ndz gru 25, 2005 21:54
autor: seba paderewa
Drodzy koledzy od dwoch lat ma mkIII 1.4z 92r, a od kilku miesiecy dreczy mnie taka sprawa: ze jak silnik jest cieply to mam problemy z odpaleniem,mozna krecic rozrusznikiem i nic.dopiero tak po uplywie 5-10 min samochod odpala jakby nigdy nic.Bylem na warsztacie podpinalem pod komputer i nic nie wyszlo, mechanik powiedzial ze moze to byc filtr lub pompa paliwa.Wymienilem filtr paliwa ,przewody wysokiego napiecia,swiece,palec,kopulke i nic.W tym wszystkim to jest smieszne ze dzieje sie to raz na jakis czas, nie jest to systematyczne,czasami w miesiacu wcale sie to nie zdarzy.Co o tym myslicie ?? Czary czy cos. :kufel: Pozdrawiam Seba.

: pn gru 26, 2005 02:09
autor: Rafał G2
Wg mnie jest to problem związany z elektryką, któraś z końcówek do cewki zapłonowej może nie mieć swobodnego przejścia napięcia (zbyt luźno siedzi wtyczka lub zaśniedziałe styki) i gdy silnik nagrzany to traci styk. Przykładowo powiedziałem o cewce, ale problemu trzeba szukać w całym układzie zapłonowym.

: pn gru 26, 2005 09:49
autor: DrLupus
Witam,

Mam podobny problem ze swoim G III 1,8 AAM 94r., ale przy zapalaniu rankiem lub kiedy silnik jest zimny po dłuższym postoju. Autko odpala dopiero za trzecim lub czwartym razem. Wymieniłem jak narazie świece i filtr powietrza, ale to niewiele pomogło. Wie ktoś z Was może coś na ten temat? dzieki

: pn gru 26, 2005 14:58
autor: vaclavo
Cewke wymień i po kłopoce. Jakieś 250zł :hmm:

POZDRO

: pn gru 26, 2005 17:55
autor: DrLupus
vaclavo pisze:Cewke wymień i po kłopoce. Jakieś 250zł :hmm:

POZDRO

Tzn. który z nas ma zmienić tą cewkę?

: pn gru 26, 2005 23:45
autor: vaclavo
Dotyczy DrLupus & seba paderewa :D
Powiem tak - cewka to nie jest tania rzezcz (zależy jak dla kogo - ale dla mnie 250zł to dużo) ja miałem w moim tak: wszystko było normalnie ale od czasu do czasu auto nie chciało zapalić dopiero za którymś tam z rzędu kręceniem chwyciło. Później doszło tak daleko że samochód podczas jazdy zaczął gasnąć (też od czasu do czasu) a na koniec tego wszystkiego to zgasł jak jechałem i już więcej go na tej cewce nie odpaliłem :D
Przy tym auto dużo paliło nawet 12L (silnik ABD 1.4 :D)
Pojeździj, zobacz co sie będzie działo - to jest tylko moja sugestia :) Poza tym jest jeszcze magiczna opcja szukaj (było już dużo tematów tego rodzaju)
POZDRO