Problemy z zapalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

seba paderewa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 14, 2005 23:50
Lokalizacja: Katowice

Problemy z zapalaniem

Post autor: seba paderewa » ndz gru 25, 2005 21:54

Drodzy koledzy od dwoch lat ma mkIII 1.4z 92r, a od kilku miesiecy dreczy mnie taka sprawa: ze jak silnik jest cieply to mam problemy z odpaleniem,mozna krecic rozrusznikiem i nic.dopiero tak po uplywie 5-10 min samochod odpala jakby nigdy nic.Bylem na warsztacie podpinalem pod komputer i nic nie wyszlo, mechanik powiedzial ze moze to byc filtr lub pompa paliwa.Wymienilem filtr paliwa ,przewody wysokiego napiecia,swiece,palec,kopulke i nic.W tym wszystkim to jest smieszne ze dzieje sie to raz na jakis czas, nie jest to systematyczne,czasami w miesiacu wcale sie to nie zdarzy.Co o tym myslicie ?? Czary czy cos. :kufel: Pozdrawiam Seba.



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pn gru 26, 2005 02:09

Wg mnie jest to problem związany z elektryką, któraś z końcówek do cewki zapłonowej może nie mieć swobodnego przejścia napięcia (zbyt luźno siedzi wtyczka lub zaśniedziałe styki) i gdy silnik nagrzany to traci styk. Przykładowo powiedziałem o cewce, ale problemu trzeba szukać w całym układzie zapłonowym.



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » pn gru 26, 2005 09:49

Witam,

Mam podobny problem ze swoim G III 1,8 AAM 94r., ale przy zapalaniu rankiem lub kiedy silnik jest zimny po dłuższym postoju. Autko odpala dopiero za trzecim lub czwartym razem. Wymieniłem jak narazie świece i filtr powietrza, ale to niewiele pomogło. Wie ktoś z Was może coś na ten temat? dzieki



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » pn gru 26, 2005 14:58

Cewke wymień i po kłopoce. Jakieś 250zł :hmm:

POZDRO


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » pn gru 26, 2005 17:55

vaclavo pisze:Cewke wymień i po kłopoce. Jakieś 250zł :hmm:

POZDRO

Tzn. który z nas ma zmienić tą cewkę?



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » pn gru 26, 2005 23:45

Dotyczy DrLupus & seba paderewa :D
Powiem tak - cewka to nie jest tania rzezcz (zależy jak dla kogo - ale dla mnie 250zł to dużo) ja miałem w moim tak: wszystko było normalnie ale od czasu do czasu auto nie chciało zapalić dopiero za którymś tam z rzędu kręceniem chwyciło. Później doszło tak daleko że samochód podczas jazdy zaczął gasnąć (też od czasu do czasu) a na koniec tego wszystkiego to zgasł jak jechałem i już więcej go na tej cewce nie odpaliłem :D
Przy tym auto dużo paliło nawet 12L (silnik ABD 1.4 :D)
Pojeździj, zobacz co sie będzie działo - to jest tylko moja sugestia :) Poza tym jest jeszcze magiczna opcja szukaj (było już dużo tematów tego rodzaju)
POZDRO


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 492 gości