Silniczek krokowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Shatyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr paź 01, 2008 23:53
Lokalizacja: Kraków

Silniczek krokowy

Post autor: Shatyn » ndz mar 14, 2010 19:10

Musze wymienić silniczek krokowy o nr 0 132 008 601.
Silnik 1,6 ABU, 1993.
Czy ktoś mógłby mi polecić. jakieś dobre zamienniki, najlepiej z Allegro ?


Przy okazji pytanie.
Wolne obroty ustawiają się na 900 ale po silniejszym wciśnięciu gazu (np zryw przy wyprzedzaniu) spadają do 200 i żeby wróciły na 900 trzeba wyłączyć i włączyć silnik.
Czy to na pewno silnik krokowy czy może być coś innego ?

Dziękuje z góry.



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » ndz mar 14, 2010 19:22

A czy przepustnice masz czysta.. może jest syf i warto najpierw wyczyścić...


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Shatyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr paź 01, 2008 23:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Shatyn » ndz mar 14, 2010 19:26

Przepustnica została wyczyszczona. Jest to o tyle dziwne zjawisko, że obroty ustawiają się albo tak, albo tak, nic nie faluje, czasami zdarza mu się zgasnąć.



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » ndz mar 14, 2010 19:34

Jeśli tak to na krokusa mi to wygląda.. No bo nic innego nie powinno tak sterować obrotami. a pod kompa podpinałeś??


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 20:38

silniczek to by byla w sumie ostatnia sprawa jaka bym mogl tu obstawic, podreguluj potencjometr przepustnicy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Shatyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr paź 01, 2008 23:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Shatyn » ndz mar 14, 2010 22:10

Dzięki za odpowiedzi i prosze o jeszcze...



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 09:10

ewentualnie switche w potencjomerze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

deluk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 18, 2010 23:14
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: deluk » śr kwie 21, 2010 22:47

witam

podepnę się do tematu i dodam ze mam golfa III 1.4 ABD
a sprawa wygląda tak że puszczajac pedał gazu (jest na luzie) obroty nie spadaja do normalnej wartości czyli ok 900obr/min. zatrzymują sie na 2500 i tak zostają albo spadają strasznie wolno. Co może być tego przyczyną?
przeglądam różne tematy ale nie znalazłem podobnej sytuacji. dodam że na wolnych obrotach chodzi normalnie i nie mam problemu z odpalaniem.

proszę o pomoc
pozdrawiam
Łukasz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości