Problemy z Mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Problemy z Mk3

Post autor: Dani90 » ndz mar 14, 2010 14:04

Witam, żeby nie zakładać wielu tematów opisze tu co boli mojego mk3. Posiadam mk3 z 94r 1.8 abs z instalacją lpg jest to II generacja nie sekwencja. a Więc tak wariuje mi chyba imo? czytałem ktoś z forum miał podobny problem ale nie mogę odszukać tego tematu żeby zadać tam to pytanie. problem polega na tym że muszę mocno pchać kluczyk w stacyjkę ale nawet to nie pomaga porostu słyszę pisk(mam coś głupiego imo z alarmem otwiera się samochód to piszczy blokuje imo to piszczy, odblokowuje to też ale jak to wyłączę to amba imo się nie odblokowuje) i odpala tak jak by imo blokowało zapłon czy jak to się fachowo nazywa?? kluczyk stacyjka?? czy co jest tego winą?? jak tak pcham to na 10 3 razy nie odpala. Również jak już kręci to muszę powtarzać bo nie łapie odrazu i długo trzeba kręcić?? nie wymieniałem filtra paliwa ale to coś może zmienić? dodam że mogę odpalać tylko na benzynie. Następnie gdy wrzuce luz i jadę jakieś powyżej 60km obroty na lpg mi warjują co może być przyczyną? nie wymieniałem filterka a zrobiłem na gazie z 15000km. I ostatni problem jak jadę i na obrotach rzędu 2tys-3tys jak dam mocniej szybko gazu tzw buta to się dławi silniki i dopiero po 10s. zaczyna ciągnąć?? dziękuje za przeczytnia tej lektury i pomoc, pozdrawiam...



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » ndz mar 14, 2010 14:16

Dani90 pisze:problem polega na tym że muszę mocno pchać kluczyk w stacyjkę
do wymiany kostka stacyjki:

fotoporada: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068&start=0
Dani90 pisze:nie wymieniałem filtra paliwa ale to coś może zmienić? dodam że mogę odpalać tylko na benzynie. Następnie gdy wrzuce luz i jadę jakieś powyżej 60km obroty na lpg mi warjują co może być przyczyną? nie wymieniałem filterka a zrobiłem na gazie z 15000km.
filtr gazu wymiana co 10 tys. km - może już najwyższy czas... :bajer: Poza tym jak dawno wymieniałeś filtr powietrza? - przy LPG zalecana wymiana co 5 tys.km.
Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Kable WN, świce, kopułka i palec kiedy ostatnio były wymieniane?
Moim zdaniem golfik raczej zaniedbany od strony technicznej, dlatego dzieją sie takie szopki.
Dani90 pisze:I ostatni problem jak jadę i na obrotach rzędu 2tys-3tys jak dam mocniej szybko gazu tzw buta to się dławi silniki i dopiero po 10s. zaczyna ciągnąć??
tak się dzieje na LPG, czy PB?
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 14:19 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » wt mar 23, 2010 20:14

witam, przyznam się bez bicia zaniedbałem, ale za miesiąc powymieniam nie zbędne rzeczy i ogarnę go narazie brak środków... filtr powietrza 15tys. km temu, świec nie ponieważ mój mądry mechanik twierdzi że wymienia się je dopiero jak przerywa... wtedy myślałem że wie więcej teraz wolę sam naprawiać... na PB też dodam że mało pali o 1 litr więcej niż benzyny, 8.5-10gazu podobno "przykręcił go trochę" ale zmieniłem licznik na seryjny i mam taki problem że jak odpalam to na wyświetlaczu przebiegu pokazuje mi ""1N 20" i miga kontrolka oleju??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości