Strona 1 z 1

(mk1 G60) swap

: ndz mar 14, 2010 01:57
autor: olejko_g60
witam. Wlasnie jestem w trakcie przekladki silnika 1.8 G60 z golfa mk2 rally 91r. do mojego mk1 1.8 gti cabrio z 92r. silnik juz zamontowalem intercooler gotowy chlodnica tez. W sumie wszystko tylko mam maly problem z :
-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
-podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
-I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
-I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz mar 14, 2010 06:13
autor: RasPL
olejko_g60 pisze:podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
co do podciśnień to chyba na pasie przednim w mk2 G60 jest schemat podłączeń, jeżeli wzmocnienie orginalne :bajer:
olejko_g60 pisze:I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
tak w ECU jest MAP sensor mierzący ciśnienie w dolocie, nie ma tutaj przepływomierza
olejko_g60 pisze:I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.
powrót powinien iść spowrotem do dolotu kompresora ale ludzie robiąbypassy nieznam dokładnie szczegółów poszukaj na forum google itp

: ndz mar 14, 2010 13:14
autor: Lipek81
olejko_g60 pisze:-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
- jaką masz skrzynkę elektryki w tym cabrio - taką jak w mk1, czy taką, jak w mkII? Jeżeli taką, jak w mkII - to starą, czy nową? Jeżeli nie wiesz, to zrób zdjęcie.
Z którego rocznika pochodzi wiązka od G60? Jak nie wiesz, to też zrób zdjęcia.
Trzeba znać odpowiedzi na te pytania, żeby móc ruszyć dalej z elektryką.

: pn mar 15, 2010 22:13
autor: olejko_g60
Dzieki bardzo za odp. jak by ktos mogl mi pomoc z tym powrotem z przepustnicy (BYPASSEM) gdzie to dokladnie ma isc czy trzeba to jakos zaslepic to byl bym bardzo wdzieczny z gory dzieki za pomoc. Obrazek
-o to fotka mojej skrzynki bezpieczników.