(mk1 G60) swap
: ndz mar 14, 2010 01:57
witam. Wlasnie jestem w trakcie przekladki silnika 1.8 G60 z golfa mk2 rally 91r. do mojego mk1 1.8 gti cabrio z 92r. silnik juz zamontowalem intercooler gotowy chlodnica tez. W sumie wszystko tylko mam maly problem z :
-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
-podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
-I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
-I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.

-elektryka (posiadam ecu + wiazka silnika z mk2 rally)
-podcisnienia nie do konca jestem pewien jak powinny byc podlaczone wiec jak by ktos mial jakies wskazowki lub schemacik byl bym wdzieczny.
-I najwazniejsze to przeplywomiez powinien byc zamontowany jak w kazdym samochodzie czyli przed przepustnica czy jest opcja ze znajduje sie w ecu bo cos takiego slyszlem. ale w moim ecu jest tylko wejscie na przewod od podcisnienia no i kostka od wiazki silnika.
-I ostatnie to gdzie poprowadzic powrot wychodzacy dolem z przepudtnicy bo na g60 mam zaslepke wiec nie moge uzyc standardowej rurki z g60 (i wiem ze moge odkrecic ta zaslepke ale zalezy mi na tej drogiej opcji. dzieki bardzo.
dodalem pare fotek tak dla lepszej orjentacji o co mi chodzi.





