Strona 1 z 2

[Golf MK3] Brak mocy, mała prędkosc max...

: sob mar 13, 2010 23:45
autor: piotrxd2
Mam nadzieje że znajde tutaj pomoc :) Ogolnie problem polega na zbyt małej prędkości max. Przy wrzuceniu 5 przy prędkości 120km/h silnik zaczyna mulic a prędkoś drastycznie spada (brak mocy na bardziej zaawansowaną prędkośc ;-p)Samochud posiada silnik 1,6 55Kw(75KM)Przed jakimiś dwoma miechami predkośc max. wynosila 175 km/h .
Przy aucie były wymienione świece, kable,Filtry, katalizator wycięty, końcowy wymieniony na sportowy, pozostal tylko tlumik środkowy org.

: ndz mar 14, 2010 09:00
autor: agrala
przydalo by sie rozpedzic auto i na luzie sprawdzic jak sie toczy - czy nie zacznie samo zbt mocno przyhamowywac - moze ktores kolo trzyma
sprawdz cisnienie na tlokach to bedzie wiadomo jaki stan silnika

: ndz mar 14, 2010 11:04
autor: ricky08
hmm... tez mam taki silnik w swoim golfiku i czytałem kieyś , że prędkość max to 168 czy coś takiego. myślałem , że w używanym aucie będzie jeszcze mniejsza a tu takie zaskoczenie ;) to jak w końcu jest? ja przy jezdzie 100km/h mam jakies 2,4 tys na liczniku na 5 biegu.

: ndz mar 14, 2010 11:32
autor: piotrxd2
agrala Ciśnienie wynosi kolejno
1- 12
2- 11,5
3- 11,5
4- 11
Auto na luzie nie zwalnia gwałtownie podniosłem auto i kolejno sprawdzałem czy kolo sie cieżko kręci," wszystkie kręcą sie lekko "

ricky08 prędkośĆ max. zależy również od rozmiaru, wysokości opon, oraz skrzyni biegow nie każda "ma takie samo przelożenie" :chytry:

: ndz mar 14, 2010 11:53
autor: Paweł Marek
piotrxd2, czytając co było robione pierwsze pytanie jest co się stało z sondą lambda, bo zdaje się była 4 kablowa i umiejscowiona w katalizatorze? Czy się mylę?

: ndz mar 14, 2010 12:21
autor: piotrxd2
Sonda jest w kat. Dzisiaj nie mam gdzie sprawdzic ile ma kabli.
Katalizator został rozcięty i jego zawartośc w miare delikatnie wyjęta i zaspawany spowrotem.

: ndz mar 14, 2010 12:29
autor: spawacz
proste ze ma 4 kable, ale tu na sonde nie postawie te silini inaczej reaguja na uszkodzona sonde, sprawdz sobie zaplon lepiej , lub ewentualnie niebeieski czxujnik bo moze miec przerwe/zwarcie w sobie i auto jezdzi na bardo ubogiej lub za bogatej miesznace.

: ndz mar 14, 2010 12:53
autor: agrala
sprawdz to co pisze spawacz bo to prawda
jezeli zaplon i czujnik ok to mozliwe ze sknociles cos z wydechem i jest przytkany - przez to slabiej jedzie
jezeli chodzi o cisnienie to jest ok
jezeli jest luzna wtyczka od sondy i nic tam nie jest podpiete to powinno byc ok
moze byc brudny filtr powietrza ale musialby byc niezle zatkany zeby tak slabo jechal
jakiej firmy wlozyles siwece i przewody?

: ndz mar 14, 2010 17:50
autor: piotrxd2
Świece o ile pamiętam kosztowaly 70 zł NGK
A co do zapłonu to sprawdze dopiero jutro "auto odpala bardzo dobrze ciepłe i zimne"

: ndz mar 14, 2010 18:11
autor: spawacz
To niewazne ze odpala i rowno pracuje.

: ndz mar 21, 2010 03:24
autor: piotrxd2
Sory że tak dlugo nie odpisywalem.
zapłon jest idealnie ustawiony sonda i kostki do niej idące wszystkie czyste ITD. jakieś inne pomysly?

: ndz mar 21, 2010 19:13
autor: agrala
jezeli na wszytskich biegach procz 5 jedzie dobrze a na 5 zaczyna zwalnica, silnik wyglada na dobry to moim zdaniem cos ze skrzynia biegow jest nie tak, moze akies lozysko i to go trzyma na 5

: ndz mar 21, 2010 22:47
autor: piotrxd2
Auto jest mułowate na każdym biegu (czasami lubi zgasnąĆ na wolnych obrotach )

: ndz mar 21, 2010 23:49
autor: beru3
Spróbuj pod górkę czy daje rady, może sprzęgło ślizga