[MK3] Ściąga na lewo przy przyspieszaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Ściąga na lewo przy przyspieszaniu
Witam !
Mam problem ze swoim Golfem 3 TDI otóż zaczęło sie od drgania kierownicy podczas jazdy myslalem ze to opony ale wywazalem kola sprawdzalem i nic nie bylo widac, pojechalem na diagnostyke troche zbieżnośc byla źle ustwiona ustwiłem ją ok ale problem dalej byl ten sam jeszcze raz przejzalem opony i jednak okazało sie ze mam guza na przedniej oponie po wymianie opon problem znikł, ale zarazem pojawił sie kolejny otóż jak jade sobie na trasie stałą prędkością przy wciśnieciu pedału gazu nagle auto zaczyna mi ściągać na lewą stronę bardzo dziwnie tak jakby przeskakiwal na inny tor jazdy ale w momencie puszczenia gazu auto spowortem wraca i tak się dzieje przy kazdy wcisnieciu gazu, jade stałą prędkością nie ściąga go wogole moge puścić kierownice i jedzie prosto, myślałem ze ze to moze wina kół przekładałem tył na przód i dalej to samo, pojechalem jeszcze raz na diagnostyke niby był luz na tulejeach wachaczy wymienilem je i dalej to samo....Niemam pojęcia co jest grane - Pierwszy raz cos takiego mialem w aucie....a moze ktos mial kiedys podobną awarie ? Co moge jeszcze sprawdzić ? Moze ktos cos poradzi ? Z gory dziekuje za kazdą podpowiedź.
Mam problem ze swoim Golfem 3 TDI otóż zaczęło sie od drgania kierownicy podczas jazdy myslalem ze to opony ale wywazalem kola sprawdzalem i nic nie bylo widac, pojechalem na diagnostyke troche zbieżnośc byla źle ustwiona ustwiłem ją ok ale problem dalej byl ten sam jeszcze raz przejzalem opony i jednak okazało sie ze mam guza na przedniej oponie po wymianie opon problem znikł, ale zarazem pojawił sie kolejny otóż jak jade sobie na trasie stałą prędkością przy wciśnieciu pedału gazu nagle auto zaczyna mi ściągać na lewą stronę bardzo dziwnie tak jakby przeskakiwal na inny tor jazdy ale w momencie puszczenia gazu auto spowortem wraca i tak się dzieje przy kazdy wcisnieciu gazu, jade stałą prędkością nie ściąga go wogole moge puścić kierownice i jedzie prosto, myślałem ze ze to moze wina kół przekładałem tył na przód i dalej to samo, pojechalem jeszcze raz na diagnostyke niby był luz na tulejeach wachaczy wymienilem je i dalej to samo....Niemam pojęcia co jest grane - Pierwszy raz cos takiego mialem w aucie....a moze ktos mial kiedys podobną awarie ? Co moge jeszcze sprawdzić ? Moze ktos cos poradzi ? Z gory dziekuje za kazdą podpowiedź.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
no niestety jeszcze nie zmienialem wymienilem juz tuleje wieczorem a pozniej juz nie mialem czasu zeby ustawic zbieznosc....a teraz swieta, po swietach pojade i zrobie to.....ale przedtem nie sciągało mi nic, a dzwona zadnego nie zaliczylem
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
porządna geometria przedniego zawieszenia powinna załatwić Twój problem, i jeszcze jedna sprawa - każda ingerencja w elementy przedniego zawieszenia czyli wymiana nawet najzwyklejszej tulei wahacza wymaga sprawdzenia geometrii!!!! Celowo pisze o GEOMETRII - zbiezność to nie wszystko, regulacji podlega jeszcze kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzenia zworznia zwrotnicy! To sa naprawde istotne prametry jezeli chodzi o zachowanie auta w czasie jazdy! Kompleksowa regulacja przodu nie powinna kosztowac więcej niz 60zł - przynajmniej u mnie tak kosztuje.
Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT!
Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT!
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Dzisiaj znalazłem chwile czasu pojechalem ustawic geometrie i co się okazało miałem luz na tulejce przedniej wachacza prawego, pojechalem ją wymienic, dziwne tylko ze nikt na diagnostyce przed świetami nie zauważył tego wtedy gdy wymieniałem tylne metalowo gumowe tuleje wachaczy. Dzis sam widzialem wachacz latał mi na boki jak diabli dlatego mialem te dziwne uczucie sciagania....po wymianie jak ręką odjął ustawilem jeszcze zbierzność po wszystkim i teraz jest malinowo auto jeździ jak po szynach.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości