Strona 1 z 1

Problem z obrotami MK4

: sob mar 13, 2010 22:38
autor: Pawel03
Witam. Mialem podobny problem jak większość użytkowników golfa 4 1.6 z falowaniem obrotów. Więc pojachalem do zaprzyjaźnionego mechanika z którym skasowalem błędy, przeczyścilem oraz zaadaptowalem przepustnice. Obroty przestaly falować i po odpaleniu wszystko gra obrotty równiutko trzymaja sie na 900 obr. Już myslalem ze po problemie. Ale po jeździe próbnej zobaczylismy ze czesto oborty po zatrzymaniu nie spadaja na ok 900 obr a zatrzymują sie na 1000obr a czasami nawet na 1100obr lecz nie falują i tak stoja. Dodam, że caly czas wyskakuje błąd 533. Co to może być ? Z góry dzięki za pomoc. pozdro

: sob mar 13, 2010 23:04
autor: agrala
jezeli adaptacja byla zrobiona poprawnie a przepustnica byla czusta to szukaj lewego powietrza w ukladzie sacym pomiedzy kolektorem ssacym a przepustnica lub jezeli masz przeplywomierz to pomiedzy kolektorem ssacym a przeplywomierzem
moze bc tez kilka innych rzeczy:
wtryskiwacz(e), EGR, reulator cisnienia paliwa, uszkodzona przepustnica

: sob mar 13, 2010 23:31
autor: Pawel03
Dzieki za pomoc w następnym tygodniu przejrze podane przez ciebie rzeczy. Jedno co mnie dziwi to to że teraz obroty nie falują tylko jakby nie wiedzialy do końca na jakie obroty spaść na 1100, 1000 czy 900 raz spadaj tak raz tak. Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
PS. Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Z góry dzieki za pomoc. pozdro

: sob mar 13, 2010 23:43
autor: Qto
Ja miałem identycznie z obrotami i poprawna adaptacja przepustnicy rozwiązała problem.
Pawel03 pisze:Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Silnik AKL
Skrzynia DUU
Data produkcji 09.02.1999
Kolor LB7Z
Dane podstawowe...co jeszcze chcesz wiedzieć??

: ndz mar 14, 2010 00:16
autor: Pawel03
Co do VINu dobrze by bylo jakbys podal jaka jest to wersja wyposarzenia. Dane ktore podales sie zgadzaja wiec wszystko jest ok. Głównie chcialem wiedziec jakie oznaczenie ma moj silnik. Co do adaptacji to mam pytanie czy ktos z Białegostoku podją by sie zaadaptowania przepustnicy? Chodz wydaje mi sie ze zrobilismy to dobrze.

: ndz mar 14, 2010 01:25
autor: Jazz_Blue
Co do wypisania wersji wyposażenia to nie jest to takie proste, bo w programie Etka nie da się tego skopiować i trzeba byłoby robić screen'y albo przepisywać...
A co do adaptacji to przepustnica musi być idealnie czysta jak podczas niej klapka poczuje opór to adaptacja się nie uda...
A co do wyskakującego błędu, sprawdź dolot czy jest wszędzie szczelny.

: ndz mar 14, 2010 11:55
autor: ManieKK
Tez mam problem z tymi obrotami. Nie opadaja na 900. Jak jest dobrze rozgrzany i np pod swiatlami czekam to spadna na 900 ale i faluja w dol. Nie mam pojecia co to jest. Mechanior ciagle gada ze to sonda bo mu 3 bledu sondy wyskoczylu na VAG. Znajac zycie to tylko wydam kase i nic

: ndz mar 14, 2010 12:59
autor: Pawel03
Chciałbym sie jeszcze dowiedzieć czy da sie poprawnie zrobic adaptacje przepustnicy któryms z tych kompów: 1. mega macs 50 2. asian gold Dzieki za odp. pozdro

: ndz mar 14, 2010 13:23
autor: spawacz
kablem obd-ubs + laptop i vwtoolem . A co do tycvh kompow to nie mam p[ojecia, pracowalem na; KTS/Launch/ST6000/TEXA , co do tych to nie mam pojecia co to wogule jest.

: ndz mar 14, 2010 17:25
autor: agrala
jezeli robiles tym adaptacje to nie ma co sie dziwic ze nic to nie dalo
Zrob to VAGiem

: ndz mar 14, 2010 21:19
autor: Pawel03
Jest ktoś w Białymstoku kto podją by sie zrobienia tej adaptacji VAGiem ?