ABF, gaśnie, szarpie, wali w dolot ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ABF, gaśnie, szarpie, wali w dolot ....
No wiec opowiem od początku, auto przeszło swapa 2 tyg temu, wszystko było dobrze do czasu. Co się działo z wiązką od sterownika do silnika, tzn potrafił przerywac meidzy 2 a 3 tys ale poruszało sie kablami i było ok. Znalazłem takie ułozenie kompa w ktorym nie przerywa i jest bdb. ALe do rzeczy ....
Auto odpalone na zimno, potrafi przejechac 15km bez problemow, po tym czasie dzieją się cuda wianki...
Auto zaczyna szarpac, strzelac w dolot, ew w wydech az wkoncu gaśnie, musze wyciągnac kluczyk, poczekac 5-10 min i moge przejechac kolejne 5 km.....i tak w kółko....
Cewke sprawdzałem dobra.... podmienie jeszcze kompa zeby to wykluczyc ale moze wy mnie na coś naprowadzicie ...
A i jeszcze co ciekawego... wskazniki temp. oleju i wody źle wskazywały... tzn olej mial max 70 stopni, a woda ledwo wychodziła za białą skale...
Dzis gdy przyjechał magik do golfa, odpaliłem go i na wolnych się rozgrzewał, wskazniki zaczeły dobrze pokazywac, tj. woda na srodku, olej 94 stopnie jak się rozgrzał, i wogole samochod nie gasł.. Facet się dziwnie popatrzył na mnie i odjechał..
Po 2h to samo ... przejechalem 12 km i stoje....
plz help...
Auto odpalone na zimno, potrafi przejechac 15km bez problemow, po tym czasie dzieją się cuda wianki...
Auto zaczyna szarpac, strzelac w dolot, ew w wydech az wkoncu gaśnie, musze wyciągnac kluczyk, poczekac 5-10 min i moge przejechac kolejne 5 km.....i tak w kółko....
Cewke sprawdzałem dobra.... podmienie jeszcze kompa zeby to wykluczyc ale moze wy mnie na coś naprowadzicie ...
A i jeszcze co ciekawego... wskazniki temp. oleju i wody źle wskazywały... tzn olej mial max 70 stopni, a woda ledwo wychodziła za białą skale...
Dzis gdy przyjechał magik do golfa, odpaliłem go i na wolnych się rozgrzewał, wskazniki zaczeły dobrze pokazywac, tj. woda na srodku, olej 94 stopnie jak się rozgrzał, i wogole samochod nie gasł.. Facet się dziwnie popatrzył na mnie i odjechał..
Po 2h to samo ... przejechalem 12 km i stoje....
plz help...
Jak ten magik był to autem jeździłeś czy stało w miejscu?
Bo podczas jazdy to przecież telepie na dziurach i może Ci instalacja przerywa...
Ja bym się przyjrzał elektryce...
Bo podczas jazdy to przecież telepie na dziurach i może Ci instalacja przerywa...
Ja bym się przyjrzał elektryce...
Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ja stawiam na Halla , zapewnie juz gdzies przerwa w cewce zrobila lub moze zimny lut, napewno jesty to hall , bo to chodzi o to ze jezeli nie ma dragan to on dziala , a jak je dostanie poprostu obwod sie rozpina.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
ale to jednak sie dzieje przy temp. silnika ...
Jak zimny odpalam i jade bez problemu jakis tam dystans. Potem musze czekac az troche ostygnie ....
JEszcze nie wiem dlaczego wlasnie wtedy jak przygosciu nie chcial zgasnac to wskaźniki dobrze pokazywały wszystko ... to mnie intryguje ..
[ Dodano: 18 Mar 2010 23:07 ]
problem rozwiazany =] czujnik polozenia walu .... ;]
Jak zimny odpalam i jade bez problemu jakis tam dystans. Potem musze czekac az troche ostygnie ....
JEszcze nie wiem dlaczego wlasnie wtedy jak przygosciu nie chcial zgasnac to wskaźniki dobrze pokazywały wszystko ... to mnie intryguje ..
[ Dodano: 18 Mar 2010 23:07 ]
problem rozwiazany =] czujnik polozenia walu .... ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości