ABF, gaśnie, szarpie, wali w dolot ....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ABF, gaśnie, szarpie, wali w dolot ....

Post autor: chosen » sob mar 13, 2010 17:53

No wiec opowiem od początku, auto przeszło swapa 2 tyg temu, wszystko było dobrze do czasu. Co się działo z wiązką od sterownika do silnika, tzn potrafił przerywac meidzy 2 a 3 tys ale poruszało sie kablami i było ok. Znalazłem takie ułozenie kompa w ktorym nie przerywa i jest bdb. ALe do rzeczy ....

Auto odpalone na zimno, potrafi przejechac 15km bez problemow, po tym czasie dzieją się cuda wianki...

Auto zaczyna szarpac, strzelac w dolot, ew w wydech az wkoncu gaśnie, musze wyciągnac kluczyk, poczekac 5-10 min i moge przejechac kolejne 5 km.....i tak w kółko....

Cewke sprawdzałem dobra.... podmienie jeszcze kompa zeby to wykluczyc ale moze wy mnie na coś naprowadzicie ...

A i jeszcze co ciekawego... wskazniki temp. oleju i wody źle wskazywały... tzn olej mial max 70 stopni, a woda ledwo wychodziła za białą skale...

Dzis gdy przyjechał magik do golfa, odpaliłem go i na wolnych się rozgrzewał, wskazniki zaczeły dobrze pokazywac, tj. woda na srodku, olej 94 stopnie jak się rozgrzał, i wogole samochod nie gasł.. Facet się dziwnie popatrzył na mnie i odjechał..

Po 2h to samo ... przejechalem 12 km i stoje....

plz help...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob mar 13, 2010 17:56

ja bym proponował zrobić porządek z instalacją
chosen pisze:Co się działo z wiązką od sterownika do silnika, tzn potrafił przerywac meidzy 2 a 3 tys ale poruszało sie kablami i było ok. Znalazłem takie ułozenie kompa w ktorym nie przerywa



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob mar 13, 2010 18:24

jakies inne sugestie?


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob mar 13, 2010 22:47

hmm....

cóż ekspertem nie jestem i pewnie sam bym miał sporą rozkminę co jest grane.

Wszystko wskazuje na to, że to elektryka. Może źle podłączone kable może Halltron...tzn albo popsuty czujnik albo olej zalewa Ci kopułkę.

Rozumiem, że tak jak ja nie masz poprowadzonego złącza Vag?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
MetfaN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn sty 10, 2005 15:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: MetfaN » sob mar 13, 2010 23:09

Jak ten magik był to autem jeździłeś czy stało w miejscu?
Bo podczas jazdy to przecież telepie na dziurach i może Ci instalacja przerywa...
Ja bym się przyjrzał elektryce...


Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob mar 13, 2010 23:28

MetfaN, jezdzilem wlasnie ... i wszystko było ok. Wlasnie o to chodzi ze to nie zalezne jest od telepania, tylko od temperatury silnika. Bo jak zimny pali z pierwszego i chodzi miodzio przez 15 km ...

[ Dodano: 13 Mar 2010 22:29 ]
tirsone, co do złącza vag to pewnie tak samo jak ty ...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 12:47

Ja stawiam na Halla , zapewnie juz gdzies przerwa w cewce zrobila lub moze zimny lut, napewno jesty to hall , bo to chodzi o to ze jezeli nie ma dragan to on dziala , a jak je dostanie poprostu obwod sie rozpina.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn mar 15, 2010 00:02

ale to jednak sie dzieje przy temp. silnika ...

Jak zimny odpalam i jade bez problemu jakis tam dystans. Potem musze czekac az troche ostygnie ....

JEszcze nie wiem dlaczego wlasnie wtedy jak przygosciu nie chcial zgasnac to wskaźniki dobrze pokazywały wszystko ... to mnie intryguje ..

[ Dodano: 18 Mar 2010 23:07 ]
problem rozwiazany =] czujnik polozenia walu .... ;]


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości