jak sprawdzić poprawnośc działania krokowca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

jak sprawdzić poprawnośc działania krokowca

Post autor: matisim » pt mar 12, 2010 23:00

witam.
W moim golfie mam troche problemy z obrotami, nie spadają odrazu podczas redukcji biegu tylko podnoszą sie o jakieś 200 i po chwili spadają ale przeważnie nie zdążą bo już puszczam sprzegło... chce sprawdzić silnik krokowy- będe miał dostęp w szkole do takiego zasilacza z płynną regulacją. Tylko jak go podłączyć? i na co zwracać uwage? czy podczas zwiększania napięcia od 0 do 12 cały czas musi równo sie ruszać beż żadnych zacięć tak?? fajnie by było zobaczyć jakis schemacik :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 12, 2010 23:11

nie działa na zasadzie zmiany napięcia, jest zasilany napięciem w kształcie fali. Czyli impulsami napięcie 12V o zmiennej długości, około 5 ms trwa fala na jałowych, to nie wiem czy to odtworzysz bez generatora jakiegoś. Raczej przyjmij że jak brzęczy to jest sprawny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pt mar 12, 2010 23:19

no nauczyciel mówił ze maja takie coś do sprawdzania.... nie wiem co dokładnie. ale sprawdzenie tych obrotów musze od czegoś zacząć :) ukł. dolotowy już szczelny więc pora na niego.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 12, 2010 23:27

Próbuj, każde doświadczenie jest dobre, ale przekonasz się że nic ci nie da ta informacja. Raczej szukaj problemu w składzie mieszanki, wyprzedzeniu zapłonu itp


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » ndz mar 14, 2010 14:32

jak będą mieli skrlibrowany analizator to podepne na lpg i na pb i zobacze co z mieszanką. a teraz zauważyłem ze mam pęknięty przewód od odmy, króry wchodzi pod tą rureod dolotu powietrza, czy to może mieć jakiś związek z tym??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości