Jestem w trakcie montażu MFA w moim AAm-ie i dostałem niewłaściwy licznik(mam do 220km/h dostałem do 240km/h).Ale nie w tym rzecz podłączyłem na próbę ten licznik z MFA i pokazuje mi inną temp. silnika niż mój oryginalny tzn. jakieś 85 stopni (nawet jak włączą się już wentylatory)jak oryginał pokazuje 90 poza tym mój po przekręceniu stacyjki wraca na 90 stopni w sekunde a ten z MFA potrzebuje około 2 minut żeby dobić do 85.Ponadto mój jak dostanie już 90 to ani drgnie w czasie jazdy(chyba tak ma być).Więc zrobiłem test odpiołem wtyczkę od czujnika temp. i na krótko piny 1-3 mój licznik wskazówka tylko drgnęła piny2-4 tak samo natomiast licznik z MFA piny 1-3 nic a piny 2-4 leci jak szalony do 130 czyli chyba tak jak powinien na pinach 1-3.Oporność na czujniku na pinach 1-3 270 Ohm 2-4 180Ohm wskazanie mojego 90 stopni tego z MFA 85 stopni.Jak coś podaje DPN-y liczników
mój 3862 ten z MFA 3838 .Pytanie: ten licznik z MFA kompletnie nie pasuje (powinien bo we wszystkich benzynach są te same czujniki a pomiędzy czujnikiem a licznikiem są tylko kable a dpn-y sie tylko niznacznie różnią i wskazanie prędkosci ma minimalna różnice ),uszkodzony albo u mnie coś z instalacją nie halo.





[ Dodano: 12 Mar 2010 21:30 ]
Dodam że według etki ten licznik z MFA był montowany w silnikach AAM,ABS i 2E przed rokiem 95 a mój to 96.
