silnik z dwójki do mk1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

silnik z dwójki do mk1

Post autor: IgorGL » czw mar 11, 2010 00:33

witam. chce przełożyć silnik z mojej dwójki (1.8 90km) do mk1 gdzie był silnik 1.6 gti 110km(mniej wiecej). dużo będzie kłopotu ? co będzie trzeba zmienić ? co z elektryka, łapami, wydechem, skrzynią biegów?



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » czw mar 11, 2010 00:42

kiedys kumpel mial w mk1 silnik z dwojki 1,8 RP i trzeba łape dospawać przy rozrzadzie, wydech z mk1 ale portki trzeba przerabiać a instalacja to od tego silnika musi byc, poza tym wszystko pasuje


the mechanic

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » czw mar 11, 2010 00:53

odkręcasz łapy z 1,6gti i przykręcasz do 1,8 :grin: (ja tak miałem jak zmieniałem 2h na kr)
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 00:56 przez vr6syncro, łącznie zmieniany 1 raz.


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » czw mar 11, 2010 00:57

vr6syncro pisze:odkręcasz łapy z 1,6gti i przykręcasz do 1,8 :grin:
Dokładnie :-)
Do tego instalacja silnika z MK2 (i to też nie wiem czy nie da się w miarę prosty sposób przerobić tej z MK1) i jedziesz z tematem :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw mar 11, 2010 09:09

adamgti pisze:kiedys kumpel mial w mk1 silnik z dwojki 1,8 RP i trzeba łape dospawać przy rozrzadzie,
- w tym przypadku nie trzeba nic spawać. Łapę sprawa się, jak wcześniej w mk1 siedział silnik 1.3. Jak siedział 1.6, diesel itp. to nie trzeba nic spawać. Z biegami to jest taka historia, że o ile pamiętam ,trzeba przekładnię kierowniczą wymienić, bo ta z mkII ma mocowanie na wspornik drążków.

Instalacją - jeżeli w mk1 masz taki panel bezpieczników, jak w mkII - to większość będzie pasowała bez problemów. Jeżeli nie, to trzba będzie łączyć wiązkę silnika z tą wiązką, która jest w aucie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości