Nie równomierna praca biegu jałowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Nie równomierna praca biegu jałowego

Post autor: 21Golfista21 » śr mar 10, 2010 20:19

witam mam problem z kolegi autem, Audi A6 1.8 99r mianowicie ciężko pali na zimnym silniku i strasznie nie równo chodzi jak odpali to odrazu gaśnie jeśli nie przytrzymam pedału gazu, autko ma instalacje LPG i na gazie śmiga ok, jeśli silnik się zagrzeje to jest już lepiej bo chodzi na wolnych obrotach czy to może być wina przepustnicy? na Vagu nic nie pokazuje był jakiś błąd przerwa zwarcie z plusem na wtrysku 4 ale już elektryk to zrobił i błędu nie ma. Ktoś może walczył z czymś takim?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr mar 10, 2010 20:59

stawiam na czujnik temp płynu chłodzącego, nie musi pokazać błędu na vagu tylko w blokach trzeba sprawdzić jego działanie


Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » czw mar 11, 2010 08:12

a jak je sprawdzić? który blok? i jakie ma mieć wartości? ew jak będę czyścił te przepustnice to trzeba później adaptacje robić i to chyba tak samo jak w mk4? Dzięki kolego


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw mar 11, 2010 08:35

Silnik grupa 007 - temperatura: paliwa,oleju, powietrza, płynu (na zimnym paliwa,powietrza i płynu powinny być zbliżone)
17-Instruments: 003 - temp. na zegarach
na ciepłym powinno być w okolicy 90, zmierz na zimnym i ciepłym
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 08:48 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw mar 11, 2010 09:29

Albo silniczek krokowy albo czujnik temp i ich instalacje


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » czw mar 11, 2010 19:02

ok po jutrze będę wiedział dzięki za pomoc, dam znać jak poszło!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości