Strona 1 z 1
jak podnieść golfa w gore ??
: pt gru 23, 2005 20:24
autor: cetus
witam. jak w temacie .
mam zamiar i juz szukam golfa 2 country . moze ktos z was mi cos ciekawego powie na temat tego autka o wytrzymałości napędów itp.
jesli nie znajde odpowiedniego egz. dla mnie to mysle o kupnie normalnego golfa 2 w wersji syncro (4x4) i chciałbym go podnieść o jakieś 30 cm . jak narazie to nie wiem czy taki zabieg jest wykonalny i jak sie do tego zabrać .
za kazdą rade z gory wielkie THX
: pt gru 23, 2005 21:03
autor: Woski
Nie wydaje mi sie zeby byl to najlepszy pomysl , bo wiadomo country ma oslony na silniku , i wogole szereg zmian, ktore ciezko bedzie wprowadzic w zwyklym mk II (i drogo
)
Z tego co sie orientuje to ciezko znalezc country ze sprawnym napedem. Najczesciej tyl juz nie dziala...
Swpja droga widzialem na allegro golfa mk3 variant przerobionego na pseudo-country , i gosciu tam pisal , ze specializuje sie w tego typu przerobkach , wiec mozesz poszukac w zakonczonych aukcjach , albo ktos podrzuci link , czy cos..
: pt gru 23, 2005 22:11
autor: cetus
tez mi sie wydawalo ze taka przerobka jest bez sensu.
a jesli chodzi o zwykle syncro to myslisz ze ten naped juz nie bedzie dziala?
: pt gru 23, 2005 23:09
autor: TAZ
Napęd będzie działał jak wymienisz sprzęgło wiskotyczne bo ono ulega uszkodzeniu najczęściej.
: sob gru 24, 2005 01:26
autor: kkkubek
Sory ze nie na temat
ale raczej kazdy bedzie ci doradzal jak obnizyc,a nie jak do gory go podniesc
: sob gru 24, 2005 01:49
autor: mat.i.tom
taz pisze:Napęd będzie działał jak wymienisz sprzęgło wiskotyczne bo ono ulega uszkodzeniu najczęściej.
albo taką małą skrzyneczke - "pierdulke" (serwis 1800zł) . . .
: sob gru 24, 2005 02:41
autor: cetus
tak drogo o ja pierxxxxx dole strasznie drogo ta czesc do syncro
: sob gru 24, 2005 09:20
autor: Woski
Musisz sie pogodzic z tym, ze aute te maja swoj wiek , i z racji swojej rynkowej wartosci malo kto inwestowal w nie pieniadze , zeby chodzily jak trzeba. Tak specyficznych wersji jak country , syncro poszukaj na
www.mobile.de www.autoscout24.de
Moze cos trafisz
: sob gru 24, 2005 11:28
autor: olozwirski
O ASO nawet nie ma co wspominac, dla przykladu podam cene wisco+dyfer do Rallye- 18000zl, do zwyklego syncro bedzie taniej, ile dokladnie nie wiem. Cena kompletnego uzywanego napendu syncro to 700- 1000 zl na Allegro. W cenie skrzynia, wal, dyfer + wisco, tylne wachacze i kilka pierdulek. Do zwyklej budy tego raczej nie przeszczepisz bo syncro ma calkiem inna podloge. Co do awaryjnosci to najczesciej padaja krzyzaki i podpory na wale tez wcale nie tanie. Wisco i dyfer zwykle bywa sprawne. Tak jak koledzy pisali wyzej- lepiej kupic cale Country lub ostatecznie syncro i kombinowac z podniesieniem.