1L oleju / 5min pracy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

1L oleju / 5min pracy

Post autor: gademajster » wt mar 09, 2010 15:43

Witam, znowu potrzebuję fachowej rady. Mam pytanie
Czy przez uszkodzony uszczelniacz zaworowy silnik 1.6 AEA może brać ok miarki oleju na 5min pracy :?: #-o
Czy to raczej przez pierścienie lub pękniętą głowicę :?:



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt mar 09, 2010 15:56

gademajster, To cos nie halo w głowica i pierścieniami. Uszczelniacz raczej by tego nie przerobił w takiej ilości...

Ale jazda


Dziki

gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gademajster » wt mar 09, 2010 15:59

maryjan pisze:Ale jazda
Jazdy właśnie ni ma, bo olej zarzuca świecę na 2-gim garnku i chodzi tylko na 3 cylindrach.

Obstawiam jeszcze, że może uszczelka pod glowicą przepuszcza do komory spalania

[ Dodano: 09 Mar 2010 15:01 ]
marianmk2 pisze:Dawno tak ci pali?stuka cos w silniku?
Od wczoraj, oczywiście go zaholowałem do garażu, dopóki nie zarzuci świecy to silnik pracuje normalnie.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt mar 09, 2010 17:57

ja tak miałem w vr6, prawdopodobnie krzywy zawór lub źle zamontowana prowadnica zaworu. wypadła prowadnica z głowicy i olej z głowicy lał sie poprostu do gara, trzeba zdjąć głowice i wszystko bedzie jasne


Obrazek

gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gademajster » wt mar 09, 2010 18:14

jeson pisze:prawdopodobnie krzywy zawór lub źle zamontowana prowadnica zaworu
Z tą prowadnicą może być prawda, bo wiem, że ostatnio była macana. Ale czy można ją poprawnie zamontować w garażowych warunkach :?:



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt mar 09, 2010 18:28

no zależy kto jaki ma sprzęt bo powinna bvyć wciśnieta prasa, nigdy młotkiem, i zawór musi byc dopasowany bo mosiądz pod wpływem temp rozszerza we wszystkie strony.


Obrazek

gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gademajster » wt mar 09, 2010 18:37

jeson pisze:no zależy kto jaki ma sprzęt bo powinna bvyć wciśnieta prasa, nigdy młotkiem, i zawór musi byc dopasowany bo mosiądz pod wpływem temp rozszerza we wszystkie strony.
No właśnie ](*,) potraktowałem ją młotkiem, ale teraz oddam specjalistom :chytry:
Rozumiem, że wystarczy tą jedną wymienić, nie trzeba od razu wszystkich, tak :?:



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt mar 09, 2010 18:38

teoretycznie ta jedna a reszte niech sprawdza i finito


Obrazek

gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gademajster » wt mar 09, 2010 18:47

jeson, dzięki za pomoc, punkcik dla ciebie :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości