Ubywanie płynu chłodzącego.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Olek79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 15, 2005 14:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Ubywanie płynu chłodzącego.

Post autor: Olek79 » pt gru 23, 2005 08:10

Ubywa mi od jakiegos czsu płynu chłodzącego co to moze byc?



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

płyn

Post autor: moment » pt gru 23, 2005 08:20

sprawdż czy masz szczelna chłodnice najczęściej przecieki są na łączeniu alu z plastikiem tam się krusząuszczelki i .., a druga gorasza sprawa to że silnik może brac płyn i go przepala, nie zauważyłeś zeby jakoś dziwnie kopcił?



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » pt gru 23, 2005 08:21

sprawdz sobie opaski na wężach, czy aby nie ma czasem jakiegoś ubytku na trójnikch i złączkach wężowyćh, sprawdź też czy nie przybyło Ci czegoś w misce oleju bo jeśli tak to oznaka że płyn poszedł do oleju w misce. Można też sprawdzić zapach płynu po otwarciu korka zbiorniczka wyrównawczego, czy nie czuć w nim zapachu spalin - to też oznaka walniętej uszczelki pod głowicą


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt gru 23, 2005 08:24

może tez masz nieszczelna nagrzewnice. musisz to wszystko sprawdzic


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
dejotde
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob sie 27, 2005 22:23
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: dejotde » pt gru 23, 2005 17:36

mam ten sam problem
niedawno zaglądam pod maskę a tam prawie nie ma płynu chłodzącego, to szybciutko wlałem do odpowiedniego poziomu, zaglądam pod maskę 3 dni później a tam znowu duże braki.
Z początku myslałem że to uszczelka pod gowicą bo raz na jakiś czas przy rozruchu walnie dymem z rury :grin:
Na parkingu podłożyłem sobie pod silnik duży arkusz tektury po czym po ok 5 godzinach poszedłem sprawdzić czy mi kapie...
owszem kapało bo na tekturze pływał czysty płyn chłodniczy
na warsztacie wymienili mi zaciski, przewody itp
i przestało ubywać... do wczoraj
minimalnie ale jednak ubywa! w niedziele sprawdzę gdzie jeszcze może być przeciek


[url=http://mpw.xt.pl][img]http://members.lycos.co.uk/opanowani/podpis.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt gru 23, 2005 21:33

Mnie na poszukiwaniach zeszły trzy tygodnie ( na szczęście to nie było VW) - płyn kapał z przewodu prosto na skrzynie i parował, ale kapał tylko przy wys. temp. więc polecam na początek baaaardzo dokładne i cierpliwe oględziny ukł. chłodzenia na zimnym i cieplym silniku i szukamy nie tylko płynu ale równiez białych plam po odparowanym płynie, a na koniec zostaje uszczelka pod głowicą i... inne nieprzyjemne rzeczy (typu pęknięty blok)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt gru 23, 2005 23:11

Radzę na rozgrzanym silniku obadać ręcznie łączenia przewodów z rurkami, czy na ręce nie ma śladów płynu. Wyciek może być niewidoczny ale jak jest to na ręce musi coś zostać.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pt gru 23, 2005 23:47

Dokladnie obejrzyj czy nigdzie nie cieknie i tak jak mowi TAZ przejedz reka po przewodach...moze byc jeszcze gorsza wersja- uszczelka pod glowica...ale tego Ci nie zycze...



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » sob gru 24, 2005 01:04

Mi ucieka pompą wodną..Też warto sprawdzić..


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » sob gru 24, 2005 12:24

Łyskacz pisze:Mi ucieka pompą wodną..Też warto sprawdzić..
Mi też uciekało pompą wodną ale już wymieniona i po problemie


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 262 gości