Ubywanie płynu chłodzącego.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
płyn
sprawdż czy masz szczelna chłodnice najczęściej przecieki są na łączeniu alu z plastikiem tam się krusząuszczelki i .., a druga gorasza sprawa to że silnik może brac płyn i go przepala, nie zauważyłeś zeby jakoś dziwnie kopcił?
sprawdz sobie opaski na wężach, czy aby nie ma czasem jakiegoś ubytku na trójnikch i złączkach wężowyćh, sprawdź też czy nie przybyło Ci czegoś w misce oleju bo jeśli tak to oznaka że płyn poszedł do oleju w misce. Można też sprawdzić zapach płynu po otwarciu korka zbiorniczka wyrównawczego, czy nie czuć w nim zapachu spalin - to też oznaka walniętej uszczelki pod głowicą
MK III 1,8ABS full option
mam ten sam problem
niedawno zaglądam pod maskę a tam prawie nie ma płynu chłodzącego, to szybciutko wlałem do odpowiedniego poziomu, zaglądam pod maskę 3 dni później a tam znowu duże braki.
Z początku myslałem że to uszczelka pod gowicą bo raz na jakiś czas przy rozruchu walnie dymem z rury
Na parkingu podłożyłem sobie pod silnik duży arkusz tektury po czym po ok 5 godzinach poszedłem sprawdzić czy mi kapie...
owszem kapało bo na tekturze pływał czysty płyn chłodniczy
na warsztacie wymienili mi zaciski, przewody itp
i przestało ubywać... do wczoraj
minimalnie ale jednak ubywa! w niedziele sprawdzę gdzie jeszcze może być przeciek
niedawno zaglądam pod maskę a tam prawie nie ma płynu chłodzącego, to szybciutko wlałem do odpowiedniego poziomu, zaglądam pod maskę 3 dni później a tam znowu duże braki.
Z początku myslałem że to uszczelka pod gowicą bo raz na jakiś czas przy rozruchu walnie dymem z rury
Na parkingu podłożyłem sobie pod silnik duży arkusz tektury po czym po ok 5 godzinach poszedłem sprawdzić czy mi kapie...
owszem kapało bo na tekturze pływał czysty płyn chłodniczy
na warsztacie wymienili mi zaciski, przewody itp
i przestało ubywać... do wczoraj
minimalnie ale jednak ubywa! w niedziele sprawdzę gdzie jeszcze może być przeciek
[url=http://mpw.xt.pl][img]http://members.lycos.co.uk/opanowani/podpis.jpg[/img][/url]
Mnie na poszukiwaniach zeszły trzy tygodnie ( na szczęście to nie było VW) - płyn kapał z przewodu prosto na skrzynie i parował, ale kapał tylko przy wys. temp. więc polecam na początek baaaardzo dokładne i cierpliwe oględziny ukł. chłodzenia na zimnym i cieplym silniku i szukamy nie tylko płynu ale równiez białych plam po odparowanym płynie, a na koniec zostaje uszczelka pod głowicą i... inne nieprzyjemne rzeczy (typu pęknięty blok)
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 262 gości