ciekł olej-wymien. uszcz. pod głowicą-cieknie dalej ale skąd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misxess
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 14, 2009 17:23
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

ciekł olej-wymien. uszcz. pod głowicą-cieknie dalej ale skąd

Post autor: misxess » pn mar 08, 2010 21:43

WITAM, Autko golf 2 silnik 1.3 na gazniku z roku 1989. byłem zmuszony wymienic uszczelkę pod głowicą bo ciekł olej od stronu rozrządu. planowana była głowica. po tym remoncie widze,że dalej cieknie olej ale nie bardzo wiem juz skąd. blok silnika od stony wewnetrzej jest mokry od oleju i co dziwne mokro jest też w okolicach czujnika ciśnienia oleju. jako, że silnik jest pod kątem to leci sobie w dół a potem po styku głowicy z blokiem i olej pojawia sie również od strony chłodnicy. skąd to cholerstwo cieknie.

Druga sprawa to włączająca sie kontrolka oleju wraz z brzęczkiem przy rozgrzanym silniku przy niskich obrotach. Działo sie to tez przed wymianą uszczelki jak i dzieje sie to po jej wymianie. nie mam juz sił. Autko odpala ładnie i pracuje równo. teraz w te zimne dni z rana pali tak jakby na dwa gary przez chwile a potem jest juz ok. BARDZO PROSZĘ O RADY. POZDRAWIAM

Acha. poziomoleju troche zawyżony mam bo w granicach max.silnik oleju nie bierze, płynu chłodniczego nie ubywa. i jest w normie
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:46 przez misxess, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » pn mar 08, 2010 21:55

Sprawdź ten czujnik jak jest mokry to pewnie przepuszcza. Tylko przy wymianie na nowy zwróć uwagę na jego kolor bo to ma znaczenie. A z pod pokrywy zaworów Ci nie cieknie.



misxess
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 14, 2009 17:23
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: misxess » pn mar 08, 2010 21:57

spod pokrywy nie cieknie.

[ Dodano: 08 Mar 2010 21:01 ]
A czy ta kontrolka i brzęczyk może sie zapalac jak olej bedzie zbyt rzadki. bo z rana pali na dwa gary i czy resztki paliwa moga rozcienczyć olej?


Miłość do MK2 nie zna granic.

Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » pn mar 08, 2010 22:32

Może tak być. A dlaczego pali na dwa gary?



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » pn mar 08, 2010 22:37

jak olej ciekł od strony rozrządu to pewie do wymiany simering jest od wałka rozrządu skoro nowa uszczelka i planowanie gowiczki nie pomogło



Awatar użytkownika
golf10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lis 01, 2007 12:28
Lokalizacja: polska-TORUŃ

Post autor: golf10 » pn mar 08, 2010 22:44

To że lekko zawyżasz poziom oleju w silniku -nie szkodzi bez przesady w tych !!! silnikach.
Proponuje sprawdzić ciśnienie na cylindrach,przewody wysokiego napięcia i świece na początek-to jeżeli chodzi o nierówną pracę silnika.


GRUPA KUJAWSKO-POMORSKA[url=http://img236.imageshack.us/my.php?image=dsc03271vg6.jpg][img=http://img236.imageshack.us/img236/778/dsc03271vg6.th.jpg][/url]
Najstarszy zgred na forum

misxess
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 14, 2009 17:23
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: misxess » wt mar 09, 2010 15:02

simmering wymieniony został ok 3 tyg temu. bede badał ten wyciek. może uda mi sie zdiagnozowac. o co do przewodów WN to chyba musze mymienić bo widac, że stare juz są. jak rozwiąże problem to dam znać. ale czekam tez mimo wszystko na jakies wskazówki z Waszej strony co do tego cieknacego oleju.pozdrawiam


Miłość do MK2 nie zna granic.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości