Strona 1 z 1

szukam schematu podłączenia wspomagania MK 2 i opisu ...

: czw gru 22, 2005 22:02
autor: jak_rog
jak w temacie ... szukam schematu i jakiegoś przejrzystego opisu. pozdro

MK 1.6 PN

: pt gru 23, 2005 02:03
autor: greg
schemat?? chyba raczej zdjęcia jak jest zamontowane. Opis tzn.? wymontować przekładnię kierowniczą - zmontować ze wspomaganiem, zamontować pompę wspomy + węże+ zbiorniczek+pasek, jechać na ustawienie zbieżności.

: pt gru 23, 2005 17:56
autor: rzodkiew
moge sie mylic ale chyba inny jest drazek krzyzakowy kolumny kierowniczej

: pt gru 23, 2005 18:33
autor: greg
rzodkiew pisze:moge sie mylic ale chyba inny jest drazek krzyzakowy kolumny kierowniczej
numer katalogowy ten sam tylko z inną literą końcową B zamiast F - czy się różni - nie wiem

: pt gru 23, 2005 18:54
autor: WRHZ
Jesli chodzi o drazek (wyprowadznie kolumny kierownicy) jest on krotsza od tej bez wspomy wiem bo zmienialem wiec tez jest potrzebna

: pt gru 23, 2005 23:40
autor: rzodkiew
wiec sie nie mylilem, mnie czeka zmiana bede zakladal wspome ale dopiero jak znajde chwile czasu

: sob gru 24, 2005 01:44
autor: MADMAXOG
HI! Jestem "świeżo" po założeniu wspomagania.Drążek pośredni (ten z krzyżakiem) jest całkiem inny: ma drobno nacięte rowki wielowypustu od strony maglownicy więc go nie da się założyć lub przystosować od maglownicy bez wspomagania. Ponadto do pompy musisz mieć trzy uchwyty które ją montują do silnika. Na końcu trzeba dobrać pasek napędzający pompę, a to w Vwejach jest dość kłopotliwe ze względu na różne długości. Różnica w długości max to 5mm, bo inaczej będzie za krótki lub za długi mimo jakby się zdawało jest dość dużo regulacji. Żeby ci oszczędzić męki to zorganizuj sobie coś do podnoszenia i opuszczania całej ławy z silnikiem bo inaczej nie wyciągniesz starej przekładni i nie włożysz nowej oraz zdejmij se rurę wydechową z kolektora będzie dużo lepszy dostęp. Mi cała operacja zajęła ok. dwóch dni. Ale teraz to i w dzień bym się obrobił. Na razie!