szukam schematu podłączenia wspomagania MK 2 i opisu ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jak_rog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

szukam schematu podłączenia wspomagania MK 2 i opisu ...

Post autor: jak_rog » czw gru 22, 2005 22:02

jak w temacie ... szukam schematu i jakiegoś przejrzystego opisu. pozdro

MK 1.6 PN



greg

Post autor: greg » pt gru 23, 2005 02:03

schemat?? chyba raczej zdjęcia jak jest zamontowane. Opis tzn.? wymontować przekładnię kierowniczą - zmontować ze wspomaganiem, zamontować pompę wspomy + węże+ zbiorniczek+pasek, jechać na ustawienie zbieżności.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt gru 23, 2005 17:56

moge sie mylic ale chyba inny jest drazek krzyzakowy kolumny kierowniczej


Zyj kolorowo :)

greg

Post autor: greg » pt gru 23, 2005 18:33

rzodkiew pisze:moge sie mylic ale chyba inny jest drazek krzyzakowy kolumny kierowniczej
numer katalogowy ten sam tylko z inną literą końcową B zamiast F - czy się różni - nie wiem



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pt gru 23, 2005 18:54

Jesli chodzi o drazek (wyprowadznie kolumny kierownicy) jest on krotsza od tej bez wspomy wiem bo zmienialem wiec tez jest potrzebna



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt gru 23, 2005 23:40

wiec sie nie mylilem, mnie czeka zmiana bede zakladal wspome ale dopiero jak znajde chwile czasu


Zyj kolorowo :)

MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » sob gru 24, 2005 01:44

HI! Jestem "świeżo" po założeniu wspomagania.Drążek pośredni (ten z krzyżakiem) jest całkiem inny: ma drobno nacięte rowki wielowypustu od strony maglownicy więc go nie da się założyć lub przystosować od maglownicy bez wspomagania. Ponadto do pompy musisz mieć trzy uchwyty które ją montują do silnika. Na końcu trzeba dobrać pasek napędzający pompę, a to w Vwejach jest dość kłopotliwe ze względu na różne długości. Różnica w długości max to 5mm, bo inaczej będzie za krótki lub za długi mimo jakby się zdawało jest dość dużo regulacji. Żeby ci oszczędzić męki to zorganizuj sobie coś do podnoszenia i opuszczania całej ławy z silnikiem bo inaczej nie wyciągniesz starej przekładni i nie włożysz nowej oraz zdejmij se rurę wydechową z kolektora będzie dużo lepszy dostęp. Mi cała operacja zajęła ok. dwóch dni. Ale teraz to i w dzień bym się obrobił. Na razie!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości