sprawdź regulator ciśnienia paliwalolex pisze:na zimnym silniku pracuje tak jakby na trzech. Gdy cieply wszystko
Zalewa jedna swiece na zimnym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
Adek pisze:lolex miałem podobny problem wymieniłem tak jak ty kopółke przewody, palec. zrobiłem restet kompa odłaczajac akumalator i objawy ustały i lata jak nowy
ja to samo zrobiłem i dalej lipa, na zimnym ale tylko jak gwałtownie daje gazu to jakby na 3 gary chodzi i nie idzie, jak się rozgrzeje to normalnie, dzieje się to od kiedy zacząłem nim rzadziej jeździć tj. raz w tygodniu z 50-100km.
Właśnie a jak sprawdzić ten regulator ciśnienia i gdzie on jest?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Kumpel miał to samo - trzeba rozebrać wtrysk i wyczyścić pewnie dużo syfu i wody , lub membrana w wtrsku już jest słaba
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=272605
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=272605
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
feniks79, pasowałoby znać różnice we trysku jedno i wielopunktowym zanim zaczniesz radzić w tej kwestii. Tutaj zarówno regulator jest inny, jak i ciśnienia sa inne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
feniks79, link podałeś do PF z mk2, prosze nie rób mętliku, pisze się konkretnie, na temat danego silnika a nie tworzy poematów niema na to miejsca na forum. Na razie umówmy sie koncepcja z regulatorem jest w tym przypadku możliwa ale wątpliwa.
Do monowtrysku w razie czego można dostac i wymienić samą membrane regulatora na stronie etermot
Do monowtrysku w razie czego można dostac i wymienić samą membrane regulatora na stronie etermot
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
W mono-wtrysku, to wtrysk chyba leje cały czas, a tylko każdy kolejny cylinder zasysa sobie mieszankę paliwo-powietrze. Jak by był padnięty regulator ciśnienia to czy nie było by tak na większej liczbie cylindrów, albo świece nie były by okopcone przez za bogatą mieszankę ? Może po prostu ta 1 świeca nie domaga na zimnym ? Spróbuj zamienić świece kolejnością.
Jakie świece ? Kolega do silnika 2.9L V6 zamontował świece NGK i na zimnym silniku w miarę ciężko odpalał i jak zapalił to tak jakby na 4 cylindry tylko chodził. Wymienił wszystkie świece na jakieś stare-używane od BMW i problem ustał.
Jakie świece ? Kolega do silnika 2.9L V6 zamontował świece NGK i na zimnym silniku w miarę ciężko odpalał i jak zapalił to tak jakby na 4 cylindry tylko chodził. Wymienił wszystkie świece na jakieś stare-używane od BMW i problem ustał.
Nie wiem czy koledzy z forum się ze mną zgodzą, ale możesz sprawdzić ciśnienie na tym "lejącym" cylindrze. Bo jak jest uszkodzony albo się nie domyka zawór ssący na tym cylindrze to może paliwo przedostawać się do niego i zarzucać świece, albo jak byś jeszcze miał od kogo podmienić może sam kable WN do tego jednego cylindra ( może przez kabel z iskrą coś nie tak i zalewa na tym cylindrze, skoro świece zamieniałeś i to samo jest ).
To takie moje przemyślenia
To takie moje przemyślenia

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości