Zalewa jedna swiece na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn mar 08, 2010 08:23

lolex pisze:na zimnym silniku pracuje tak jakby na trzech. Gdy cieply wszystko
sprawdź regulator ciśnienia paliwa


Obrazek

Awatar użytkownika
Adek
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 300
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Adek » pn mar 08, 2010 08:57

lolex miałem podobny problem wymieniłem tak jak ty kopółke przewody, palec. zrobiłem restet kompa odłaczajac akumalator i objawy ustały :) i lata jak nowy :)


MOJA IBIZA ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005

MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » wt mar 09, 2010 02:18

Adek pisze:lolex miałem podobny problem wymieniłem tak jak ty kopółke przewody, palec. zrobiłem restet kompa odłaczajac akumalator i objawy ustały i lata jak nowy

ja to samo zrobiłem i dalej lipa, na zimnym ale tylko jak gwałtownie daje gazu to jakby na 3 gary chodzi i nie idzie, jak się rozgrzeje to normalnie, dzieje się to od kiedy zacząłem nim rzadziej jeździć tj. raz w tygodniu z 50-100km.

Właśnie a jak sprawdzić ten regulator ciśnienia i gdzie on jest?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt mar 09, 2010 03:32

Kumpel miał to samo - trzeba rozebrać wtrysk i wyczyścić pewnie dużo syfu i wody , lub membrana w wtrsku już jest słaba

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=272605


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » wt mar 09, 2010 08:47

Kocioł DCG pisze:regulator ciśnienia i gdzie on jest?
kolega powyżej napisał
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 12:09 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 09, 2010 08:56

feniks79, pasowałoby znać różnice we trysku jedno i wielopunktowym zanim zaczniesz radzić w tej kwestii. Tutaj zarówno regulator jest inny, jak i ciśnienia sa inne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » wt mar 09, 2010 09:06

Paweł Marek pisze:Tutaj zarówno regulator jest inny, jak i ciśnienia sa inne
tak, już poczytałem :prayer:
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 12:11 przez feniks, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 09, 2010 10:39

feniks79, link podałeś do PF z mk2, prosze nie rób mętliku, pisze się konkretnie, na temat danego silnika a nie tworzy poematów niema na to miejsca na forum. Na razie umówmy sie koncepcja z regulatorem jest w tym przypadku możliwa ale wątpliwa.
Do monowtrysku w razie czego można dostac i wymienić samą membrane regulatora na stronie etermot


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » wt mar 09, 2010 13:07

W mono-wtrysku, to wtrysk chyba leje cały czas, a tylko każdy kolejny cylinder zasysa sobie mieszankę paliwo-powietrze. Jak by był padnięty regulator ciśnienia to czy nie było by tak na większej liczbie cylindrów, albo świece nie były by okopcone przez za bogatą mieszankę ? Może po prostu ta 1 świeca nie domaga na zimnym ? Spróbuj zamienić świece kolejnością.
Jakie świece ? Kolega do silnika 2.9L V6 zamontował świece NGK i na zimnym silniku w miarę ciężko odpalał i jak zapalił to tak jakby na 4 cylindry tylko chodził. Wymienił wszystkie świece na jakieś stare-używane od BMW i problem ustał.



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » wt mar 09, 2010 22:16

Nie wiem czy koledzy z forum się ze mną zgodzą, ale możesz sprawdzić ciśnienie na tym "lejącym" cylindrze. Bo jak jest uszkodzony albo się nie domyka zawór ssący na tym cylindrze to może paliwo przedostawać się do niego i zarzucać świece, albo jak byś jeszcze miał od kogo podmienić może sam kable WN do tego jednego cylindra ( może przez kabel z iskrą coś nie tak i zalewa na tym cylindrze, skoro świece zamieniałeś i to samo jest ).
To takie moje przemyślenia :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt mar 09, 2010 22:32

Prosze o pomoc dziwna rzecz...
regulamin pkt.3 .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości