Nietypowy problem z immo
: ndz mar 07, 2010 12:55
Witam wszystkich:)
Mam nietypowo walnięty immo a kończą mi się pomysły i potrzebuje Waszej fachowej rady.
Otóż jestem laikiem ale jak coś mi się już wali w golfiku usilnie staram się sam załatwić ten temat.
Od 2 tyg szwankuje mi immo. Na początku raz na 10 odpaleń immo blokowało rozruch. po 2 do 5 prób odpalał i był lux(tym samym kluczykiem). Zjawisko to zaczęło się nasilać z czasem. Nagle ostatnio nie mogłem odpalić w ogóle zadnym z 3 kluczyków. Czasami odpalał po 7 próbach. Na dzień dzisiejszy najpierw wkładam fabryczny AH odpala gaśnie potem wkładam 2 odpalam i hula.
Nie wiem w czym istnieje problem
VAG pokazuje tylko "17978 Engine Start Blocked by Immobilizer"
Dodam ze centralne zaczęło mi się walić jakieś pół roku wstecz. po zamknięciu drzwi pilotem potrafiło się 5 razy zamknąć pod rząd. Podczas jazdy otwarte drzwi zamykały się i otwierały nagle po kilka razy.
Czy jeden problem pociągnął za sobą drugi?? Co mogłem skopać podczas normalnej eksploatacji sprzętu?? Czy macie może jakieś pomysły jak się z tym uporać??
Dzięki z góry za poświęcony czas
Mam nietypowo walnięty immo a kończą mi się pomysły i potrzebuje Waszej fachowej rady.
Otóż jestem laikiem ale jak coś mi się już wali w golfiku usilnie staram się sam załatwić ten temat.
Od 2 tyg szwankuje mi immo. Na początku raz na 10 odpaleń immo blokowało rozruch. po 2 do 5 prób odpalał i był lux(tym samym kluczykiem). Zjawisko to zaczęło się nasilać z czasem. Nagle ostatnio nie mogłem odpalić w ogóle zadnym z 3 kluczyków. Czasami odpalał po 7 próbach. Na dzień dzisiejszy najpierw wkładam fabryczny AH odpala gaśnie potem wkładam 2 odpalam i hula.
Nie wiem w czym istnieje problem
VAG pokazuje tylko "17978 Engine Start Blocked by Immobilizer"
Dodam ze centralne zaczęło mi się walić jakieś pół roku wstecz. po zamknięciu drzwi pilotem potrafiło się 5 razy zamknąć pod rząd. Podczas jazdy otwarte drzwi zamykały się i otwierały nagle po kilka razy.
Czy jeden problem pociągnął za sobą drugi?? Co mogłem skopać podczas normalnej eksploatacji sprzętu?? Czy macie może jakieś pomysły jak się z tym uporać??
Dzięki z góry za poświęcony czas