Skorodowana podkładka-uszczelka przewodu i wyciek płynu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Skorodowana podkładka-uszczelka przewodu i wyciek płynu
Cześć. Czy ktoś z was spotkał się z wyciekiem i zapowietrzeniem układu hamulcowego w MK4 tarcze tył z powodu skorodowanej aluminiowej uszczelki - podkładki pomiedzy śrubą mocującą przewód hamulcowy do zacisku a końcówką przewodu? Właśnie coś takiego naprawiłem, ale karpia miałem strasznego, że to mogła być przyczyna.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Mialem juz kilka takich przypadkow jak opisujesz gdy stanie sie to z jednej strony proponuje odrazu zrobic kpl. dwie strony moge jeszcze dodac ze wyrzucamy te podkladki aluminiowe i zakladamy miedziane.stonefree pisze:Właśnie coś takiego naprawiłem, ale karpia miałem strasznego, że to mogła być przyczyna
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
A co w takim przypadku z tzw. korozją elektrochemiczną? czy miedź nie reaguje korozją z aluminiową obudową zacisku?Jasne jest, ze dwie strony na raz,również przód, ale czy w przednich zaciskach jest taki sam sposób mocowania przewodów?waski1 pisze:moge jeszcze dodac ze wyrzucamy te podkladki aluminiowe i zakladamy miedziane.
- K3100PRO
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
- Lokalizacja: Września/Duggingen
- Kontakt:
Mnie w tym tygodniu spotkała ta awaria, do tego doszła mi wymiana gumy ochronnej tłoczka i już się boję tej operacji.
[ Dodano: 07 Mar 2010 11:31 ]
Zapomniałem zapytać jak wygląda sprawa ze śrubami od mocowania zacisku. Przy odkręcaniu trochę się zniszczyły. Czy można zastosować wzmacniane śruby czy szukać takich samych?
[ Dodano: 07 Mar 2010 11:31 ]
Zapomniałem zapytać jak wygląda sprawa ze śrubami od mocowania zacisku. Przy odkręcaniu trochę się zniszczyły. Czy można zastosować wzmacniane śruby czy szukać takich samych?
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 12:33 przez K3100PRO, łącznie zmieniany 1 raz.
http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Mozna takie zastosowac a czasami wraz z zakupem klockow w pudelku sa nowe sruby czesto tak jest w klockach TRW.K3100PRO pisze:Czy można zastosować wzmacniane śruby czy szukać takich samych?
Z chemii bylem noga moge jedynie powiedziec ze w starych typu autach jak polonez takie bylo polaczenie zacisk alu i miedziane podkladki i nie bylo sytuacji takich jak z podkladkami alu.stonefree pisze:A co w takim przypadku z tzw. korozją elektrochemiczną? czy miedź nie reaguje korozją z aluminiową obudową zacisku?
Witam.Mam ten sam problem wyciek na srubie mocujacej przewod do zacisku.Bylem dzis u mechanika powiedzial ze prawdopodobnie mam do wymiany caly zacisk.Jak mu powiedzialem ze moze wystarczy wymienic podkladke to mnie wysmial.Cos mowil ze pewnie gwint na srubie mam uwalony i dlatego jest wyciek.Ten wyciek tez mieliscie przy glowce sruby czy przy samym zacisku?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości