Strona 1 z 1
nie ma ładowania 1.6 TD co sprawdzić???????????
: czw gru 22, 2005 13:48
autor: rogra
???????????
: czw gru 22, 2005 14:19
autor: zaprzal
Nie ma wcale czy jest za słabe? Posprawdzaj szczotki, regulator napięcia, mogło coś w instalacji już paść, w końcu to stare auto
: czw gru 22, 2005 14:43
autor: magik
... kabel od alternatora..
: czw gru 22, 2005 15:27
autor: ksorzel
jak kontrolka akumulatora slabo swieci (przygasa) to beda szczotki w aleternatorze w ogole gdzies w okolicach alternatora bym szukal przyczyny
: wt gru 27, 2005 16:44
autor: rogra
ile powinno wskazywać VOLT na mierniku po podłączeniu pod ładowanie???????????
: wt gru 27, 2005 17:30
autor: rogra
a więc u mnie pokazuję 13,84V czy to jest dobre napięcie??????????
: wt gru 27, 2005 17:45
autor: Krzylu
no jasne
najłatwiej sprawdzic łądowanie
w ten sposob:
wyciagnij jedna kleme od aku przy zapalonym silniku
sam alternator powinien dawac tyle pradu zeby auto niezdechlo
jak zdechnie tzn ze nieladuje
: wt gru 27, 2005 22:26
autor: zaprzal
Krzylu, w Dieslu?
przeciez tu nie ma iskry, jak odlaczysz akumulator to silnik dalej bedzie pracowal
: wt gru 27, 2005 23:00
autor: Michael G60
A u mnie w Mk II Diesel, silnik chodził nie równo !!!! (przyokazji pulsowały światła-ale to inna historia)...
Każdy twierdził, że to niemożliwe...
Okazało się, że był padnięty regulator napięcia...
: wt gru 27, 2005 23:17
autor: zaprzal
Tak jak napisał Michael G60, to powinien byc tez regulator skoro laduje tylko 13,8. A, ze jest on od razu ze szczotkami to po wymianie powinno Ci wszytsko działać. Tylko nie kupuj jakiegoś gównianego bo albo Ci szybko znów padnie, albo od początku bedzie zepsuty
: wt gru 27, 2005 23:36
autor: Fox_00
Dolna granica ładowanie do silnika 1.6TD jest 11 przy włączonych różnego rodzaju odbiornikach (lampy, wentylator) ... ja mam 14,4
Sprawdź jeszcze naciąg paska od alternatora ! ja miałem za słabo naciągnięty to mi ładował 10,8 :/ (tak to jest bez samoregulacji)
: śr gru 28, 2005 11:35
autor: rogra
zaprzal pisze:Tak jak napisał Michael G60, to powinien byc tez regulator skoro laduje tylko 13,8. A, ze jest on od razu ze szczotkami to po wymianie powinno Ci wszytsko działać. Tylko nie kupuj jakiegoś gównianego bo albo Ci szybko znów padnie, albo od początku bedzie zepsuty
Po wymianie regulatora pokazuję mi 13,84V a przed max było 12,11V pokazuję mi to z podłaczonym ako, a bez ako pokazuję powyżej 14V a
: śr gru 28, 2005 12:05
autor: zaprzal
a jak powlaczasz jakies odbiorniki typu swiatla czy ogrzewanie tylnej szyby to co sie dzieje? sprawdz jeszcze naciag paska, wystarczy troche luzniejszy i bedzie juz slabsze ladowanie. a tak nawiasem mowiac to tez mam podobne ladowanie, a jak wlacze jakies odbiorniki to mi wzrasta do normy i tak jezdze. moze jeszcze spróbuj sam naładować akumulator prostownikiem i wtedy zmierz