Strona 1 z 2

Czy to jest pompa paliwa?

: sob mar 06, 2010 18:04
autor: michal167
Witam wszystkich!
Mam mały problem z moim Golfikiem 1.6 benzyna 89r. Silnik z gaźnikiem Pierburg 2EE. Jak otworzę maskę to pod wężem wodnym jest takie urządzenie do którego dochodzą dwa wężyki połączone z układem paliwowym... od pewnego czasu jest mokro pod tym i sączy się paliwo z tego. Zauważyłem też mikro pęknięcie i w tym miejscu właśnie najwięcej leci tego paliwa. Czy to jest pompa czy jakieś inne urządzenie??
Jaki koszt tego i czy sam mogę przeprowadzić wymiane??
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Michał

: sob mar 06, 2010 18:33
autor: wojtas46
Pompkę masz przy zbiorniku

: sob mar 06, 2010 18:53
autor: michal167
to w takim razie co to jest? Dochodzą do tego dwa przewody od paliwa. Tak jakby wejście i wyjście... Przykrecane to jest do bloku silnika.

: sob mar 06, 2010 18:58
autor: guti
wojtas46 pisze:Pompkę masz przy zbiorniku
a to Ci nowosc....

w gazniku tak ? pompka w baku ?? no daj spokój, zanim cos powiesz, to pomysl , zanim kogos wprowadzisz w bład..


michal167, pompke masz mechaniczną w bloku silnika mozesz spokojnie sam ja wymienic :) własnie to co sie sączy :)

: sob mar 06, 2010 19:02
autor: wojtas46
Sorry skojarzylem wtrysk :crazy:

: sob mar 06, 2010 19:04
autor: guti
wojtas46 pisze:Sorry skojarzylem wtrysk :crazy:
czytamy ze zrozumieniem...

: sob mar 06, 2010 19:23
autor: michal167
guti pisze:
wojtas46 pisze:Pompkę masz przy zbiorniku
a to Ci nowosc....

w gazniku tak ? pompka w baku ?? no daj spokój, zanim cos powiesz, to pomysl , zanim kogos wprowadzisz w bład..


michal167, pompke masz mechaniczną w bloku silnika mozesz spokojnie sam ja wymienic :) własnie to co sie sączy :)
A czy pompka to powoduje również takie zachowanie jak:
Podczas przyspieszania "dynamicznego" 1 2 3 bieg ciągnie do czerwonego (na 3 prawie) pola następnie na 4 biegu obroty stają na 4,5 tys i nie chce ciągnąć dalej. tzn ciągnie ale bardzo ciężko mu to idzie i wrzucam wtedy 5 bo nie ma sensu dalej trzymac skoro idzie to tak mozolnie.
Z góry dziekuje za odpowiedź.

: sob mar 06, 2010 19:31
autor: guti
michal167, normalne zachowanie.. ja na 3 dojde do odcinki bez problemu... na 4 tym biegu.. juz max 5 tys.. ale ja mam inny silnik. a wszsytko jest kwestią skrzyni , przełozen itd.. i tyle.. a sama pompka.. moze i ma jakis wpływ.. ale to w skrajnych wypadkach.. jakby szarpało.. przerywało itd..

: sob mar 06, 2010 19:34
autor: michal167
A myślałem ze coś się uszkodziło i dlatego tak sie dzieje. Ojciec ma Lagune 2.0T i tam ciągnie na każdym do czerwonego nawet na 6 biegu hehe
Dzięki za pomoc pozdrawiam

: sob mar 06, 2010 19:36
autor: Młody90
wojtas46 pisze:Sorry skojarzylem wtrysk :crazy:
ja mam MKII na wtrysku i pompe mam elektryczna i przy wtryskach ;)

: sob mar 06, 2010 19:37
autor: guti
michal167, nie załamuj mnie... porównujesz lagune z golfem ?/ nowe auto z wiekowym ? ehhh szkoda słów.. a to czemu nie szukałes 6 biegu u siebie ?? moze masz a nie wiesz...

: sob mar 06, 2010 19:39
autor: michal167
Może gdzieś by się tam znalazł na siłe. Zamiast 5 na lewarku mam napisane E - economic :D klasyka gatunku hehe

: sob mar 06, 2010 19:40
autor: guti
Młody90 pisze:ja mam MKII na wtrysku i pompe mam elektryczna i przy wtryskach ;)
yyyyy no teraz to spadlem z krzesła.... pokaz mi zdjęcie tego Twojego silnika... to jest NZet ?? pompka ?? musze Cie zmartwic...ale to co prawdopodobnie bierzesz za pompke przy wtryskach nią nie jest... :)

: sob mar 06, 2010 19:45
autor: Młody90
guti pisze:yyyyy no teraz to spadlem z krzesła.... pokaz mi zdjęcie tego Twojego silnika... to jest NZet ?? pompka ?? musze Cie zmartwic...ale to co prawdopodobnie bierzesz za pompke przy wtryskach nią nie jest... :)
ja nie mam zadnego z wyzej wymienionych :D :grin: