PRoblem z Digifiz'em

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chuco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 17:03
Lokalizacja: Gołąb
Kontakt:

PRoblem z Digifiz'em

Post autor: chuco » sob mar 06, 2010 14:56

Witam panowie. Mam pewien problem ze swoimi zegarami Digifiz. A mianowicie kiedy jadę i docisnę mocniej gaz np. podczas wyprzedzania albo podjazdu pod górkę cały zegar mi gaśnie i włącza się dopiero kiedy zdejmę nogę z gazu albo kiedy konkretnie ujmę gaz. Przez to że te zegary się wyłączają kasuje mi się licznik dzienny kilometrów i raport o wysokości spalania. Zazwyczaj to się kończy tak że staję w połowie trasy a resztę do najbliższego CPN'u muszę pokonywać na benzynie albo na piechotę po benzynę.
Mam nadzieję że jakoś mi pomożecie.

Z góry dziękuje za pomoc

A i jeszcze muszę dodać że jak zgasną i ponownie się zapalą to zawsze świeci mi się kontrolka oleju.
Tu jest ukazany taki zegar jak posiadam:
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 23:00 przez chuco, łącznie zmieniany 1 raz.


Prefiero morir de pie que vivir siempre arrodillado.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » sob mar 06, 2010 18:06

chuco, moim zdaniem problem siedzi w braku stryk albo w cewce ja na twoim miejscu wyjolbymm zegarek potem wyczyscil wszystkie styki w zegarze w skrzynce bepiecznikow sprawdzilbym tez cewke zalonowa ina daje impulsy na obrotek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

chuco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 17:03
Lokalizacja: Gołąb
Kontakt:

Post autor: chuco » sob mar 06, 2010 18:51

w poniedziałek sprawdzę styki ale nie wiem czy to coś pomoże...


Prefiero morir de pie que vivir siempre arrodillado.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz mar 07, 2010 13:56

chuco, podstawa to dobre polaczenia kazdy ci powie ze jeden luzny kabelek moze ci takich jaj narobic ze mozna sie zdziwic


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn mar 08, 2010 00:47

Tak wogole to nie ten dzial


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 09, 2010 22:35

a co to ma wspólnego z LPG ??? :bajer:



chuco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 17:03
Lokalizacja: Gołąb
Kontakt:

Post autor: chuco » sob mar 13, 2010 19:04

rozebrałem ten licznik. przeczyściłem wszystkie styki. Problem się trochę zmniejszył. teraz gaśnie tylko przy ruszaniu. Wystąpił natomiast inny problem, a mianowicie licznik spalania pokazuje że golfik pali od 18 do 25 litrów.

Tak w ogóle to ile taki golfik powinien palić???? Z mojego doświadczenia wynika że pali ok. 12-13 litrów gazu w w cyklu mieszanym prędkość ok.110 km/h długośc trasy zazwyczaj ok. 20 km . To chyba troszkę przydużo.


dodam że jest to silnik 1,8 GTI wersja 112km rok '87 przejechane ok. 200 tyś.

[ Dodano: 14 Mar 2010 16:04 ]
wielkie dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 17:04 przez chuco, łącznie zmieniany 2 razy.


Prefiero morir de pie que vivir siempre arrodillado.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 411 gości