Strona 1 z 1

za wysokie obroty jak obnizyc ?

: pt mar 05, 2010 20:51
autor: CIENKII
witam

u ojca w NZ-cie po kupnie pod maska było jednym słowem BAGNO . . a ze ojciec jest taki ze musi byc czysto pfff czysto ma byc idealnie to wszystko wykrecal pokolei czyscil naprawial itp

wyczyscil przepływke przepustnice posprawdzal wtryski czujnik niebieski ECU doslownie wszystko wszystko wszystko

odpala auto i obroty na słuch są za wysokie poniewaz stojąc obok mojego NZ-ta i majac 1000 obr słychac ze ma on ok 1500 obrotów . . ECU ma opornosc taka jak trzeba przepływka skrecona na max tez duzo nie daje przepustnica wyczyszczona i skrecona sróbkami od biegu jałowego . . a obroty dalej za wysokie

gdzie jeszcze i jak mozna obnizyc obroty w silniku ;>

: pt mar 05, 2010 20:54
autor: balon
jak patzysz na silnik to z prawej na przepustnicy jest srubka na plaski srubokret zwana bajpasem. wkr5ec ja i powinny obroty zwolnic.

: pt mar 05, 2010 21:01
autor: CIENKII
daje zdjecie ktore szybko znalazlem w necie

dokladniej która srubka ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0d417.html

: pt mar 05, 2010 21:04
autor: balon
pod stycznikiem biegu jalowego. czyli pod ta biala kostka na przepustnicy, srubka jest po skosie

[ Dodano: 05 Mar 2010 20:05 ]
sorry troszke nizej nie na samej przepustnicy.

: pt mar 05, 2010 21:08
autor: CIENKII
ok dzieki wielkie . . jutro zobacze w garazu . . własnie czyszczac ta przepustnice zauwazylem ze ma tam ten otwór troszke powiekszony ktos tam grzebał i prawdopodobnie rozwiercil .

jutro napisze czy pomoglo :D

: pt mar 05, 2010 21:11
autor: balon
ktury otwor?

[ Dodano: 05 Mar 2010 20:29 ]
kolego a ta srubke na przepustnicy ktura blokuje zamkniecie siej rozumie ze maszodkrecona? przepustnica powinna byc zamknieta calkowicie.i to nie jest sruba ktura reguluje sie obroty biegu jalowego,od regulacji jest wlasnie ten bajpas o ktorym pisalem wyzej.

: pt mar 05, 2010 23:12
autor: CIENKII
ok ;p ja u siebie regulowałem własnie ta srubka od przepustnicy i chodziło od zawsze ładnie :grin:

: pt mar 05, 2010 23:35
autor: Paweł Marek
CIENKII, zawór powietrza dodatkowego, podnoszący obroty na zimnym zapewne się nie zamyka bo się mu grzałka spaliła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3f ... e3089.html

: sob mar 06, 2010 17:17
autor: CIENKII
Paweł Marek,
CIENKII, zawór powietrza dodatkowego, podnoszący obroty na zimnym zapewne się nie zamyka bo się mu grzałka spaliła http://www.fotosik.pl/pok...93214e3089.html

juz wczesniej było sprawdzane :D nie działało ale ojciec ze swoimi złotymi raczkami sprawil ze juz dziala :D na ssaniu zagniecie ten wąz gruby to auto gasnie a jak sie troszku nagrzeje to moze zaginac zatykac i wsio dziala :D


balon, dzieki Ci wielkie ta śrubka o której mowiles dała nizsze obroty :D teraz wszystko zostalo wyregulowane od nowa :D jeszcze tylko analizator :D

a ta poza tym to trasa Nowa Sól - Szczecin razem wyszlo 511 km na trasie 90-120km/h 5 dorosłych osób zimowe opony 155 .... 13 4 biegowa skrzynia wyszlo rowne 6 litrów :D nie jest zle :D

: sob mar 06, 2010 17:37
autor: balon
ciesze sie bardzo ze ci pomoglem :bigok: a w naszych silnikach jest ten zawor powietrza dodatkowego o kturym pisal Pawel Marek???

: ndz mar 07, 2010 11:46
autor: CIENKII
tak jest pod spodem pod kolektorem dolotowym . . idzie do niego najgrubszy wąz od plastikowej ,,przykrywki'' na przepuystnicy . . jest pare cienkich od podcisnieniua i najgrubszy idzie tam na dół