Moduł zapłonowy Golf 4 V6 204KM
: pt mar 05, 2010 17:14
Witam
Mam problem z modułem zapłonowym w samochodzie Golf 4 V6 silnik AQP.
Samochód jest na LPG i wtedy też się pojawia problem.
Przy przyspieszaniu w przedziale obrotów 1000-2000 czasami wypada zapłon. Dzieje się tak tylko na gazie na benzynie wszystko chodzi jak należy. Na początku wymieniłem świece i przewody (NGK) i na 2 dni miałem spokój. Problem ciągle się nasila (występuje to coraz częściej)
Stąd moje pytanie czy warto kupować cewkę oryginalną Beru w serwisie 1450zł czy tańszy zamiennik firmy też niemieckiej HUCO za 1000zł?
Link
Z góry dziękuje za rady.
Pozdrawiam
Mam problem z modułem zapłonowym w samochodzie Golf 4 V6 silnik AQP.
Samochód jest na LPG i wtedy też się pojawia problem.
Przy przyspieszaniu w przedziale obrotów 1000-2000 czasami wypada zapłon. Dzieje się tak tylko na gazie na benzynie wszystko chodzi jak należy. Na początku wymieniłem świece i przewody (NGK) i na 2 dni miałem spokój. Problem ciągle się nasila (występuje to coraz częściej)
Stąd moje pytanie czy warto kupować cewkę oryginalną Beru w serwisie 1450zł czy tańszy zamiennik firmy też niemieckiej HUCO za 1000zł?
Link
Z góry dziękuje za rady.
Pozdrawiam