Moduł zapłonowy Golf 4 V6 204KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomcio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 22:47
Lokalizacja: Jastrzębie, KrakóVW
Kontakt:

Moduł zapłonowy Golf 4 V6 204KM

Post autor: tomcio1 » pt mar 05, 2010 17:14

Witam

Mam problem z modułem zapłonowym w samochodzie Golf 4 V6 silnik AQP.
Samochód jest na LPG i wtedy też się pojawia problem.
Przy przyspieszaniu w przedziale obrotów 1000-2000 czasami wypada zapłon. Dzieje się tak tylko na gazie na benzynie wszystko chodzi jak należy. Na początku wymieniłem świece i przewody (NGK) i na 2 dni miałem spokój. Problem ciągle się nasila (występuje to coraz częściej)
Stąd moje pytanie czy warto kupować cewkę oryginalną Beru w serwisie 1450zł czy tańszy zamiennik firmy też niemieckiej HUCO za 1000zł?
Link

Z góry dziękuje za rady.

Pozdrawiam


Mądry nic nie powie, a głupi się nie domyśli...
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/132/14f30907b7eab63d.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 05, 2010 17:32

tomcio1, może najpierw napisz skąd wiesz że wypada zapłon. Mnie by się wydawało że jeśli na LPG pojawiają się szarpnięcia to dletego że wtrysk gazu nie wyrabia z jego dawką i następuje przełączania auta na benzynę w tych momentach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomcio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 22:47
Lokalizacja: Jastrzębie, KrakóVW
Kontakt:

Post autor: tomcio1 » pt mar 05, 2010 19:18

Wiem stąd że samochód przerywa (z ustawieniami LPG na pewno wszystko jest wporządku ponieważ jeździłem z podpiętym laptopem i sprawdzałem).
Jutro będę miał nową cewkę to się okaże co i jak :)


Mądry nic nie powie, a głupi się nie domyśli...
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/132/14f30907b7eab63d.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 05, 2010 23:19

Jakś nie bardzo wierzę żeby cewka na benzynie była sprawna a na LPG już nie. No ale działaj, tylko nie kupuj, pożycz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob mar 06, 2010 00:41

Mysle ze lepszym wyborem jest orginal


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

luk-a-sz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 18:51
Lokalizacja: PL

Post autor: luk-a-sz » wt lip 13, 2010 10:14

tomcio1

up


Co było przyczyną Twojego problemu? U mnie występuje identyczny objaw.

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości