Strona 1 z 1

kreci i nie pali

: pt mar 05, 2010 15:29
autor: kish
Witam !
mam problem z odpaleniem auta :-/
ostatnio zauwazylem ze skorodowal mi przewod od swiecy wiec wymienilem przewody i swiece zastanawiam sie nad kopulka i palcem ale 8miechow w tyl juz je wymienilem.
dodam ze mam kiepski rozrusznik i jak dlugo krece to i rozrusznik przestaje krecic !
czasem odpali ale zaraz zgasmnie
co moze byc przyczyna ??

: pt mar 05, 2010 15:39
autor: jhosef
kish, problemy z odpalaniem zaczęły się zaraz po zmianie przewodów?

: pt mar 05, 2010 15:44
autor: kish
nie jeszcze przed kupnem ale kupilem bo zauwazylem ze przewod jeden zrobil sie zielony !
wymienilem i zachowuje sie tak samo nie pali ani na gazie ani na paliwie :-/
czasem uda sie ze zapali ale jak docisne gaz zgasnie

: pt mar 05, 2010 15:46
autor: jhosef
kish, a nie pomyliłeś kolejności kabli?

CZy jak odpali chodzi bardzo koślawie i nie na wszystkie gary?

: pt mar 05, 2010 15:48
autor: kish
kabli na bank nie pomylilem bo ich nie dotykalem przed awaria !
a jak odpali to nie moge posluchac bo gasnie nawet kiedy chce dodac gazu:((

[ Dodano: 05 Mar 2010 15:15 ]
jest mozliwe ze padla cewka ?? jesli tak to jak to sprawdzic ?

: pt mar 05, 2010 17:03
autor: jhosef
Jest możliwe, że cewka poległa. Tak najprościej ocenisz cewkę (pi x drzwi) po jakości iskry. Powinna być mocna, błękitna i dawać spory przeskok. Wyciągnij przewód cewki zapłonowej z kopułki i przyłóż gdzieś do bloku na odległość powiedzmy 1 cm. Niech ktoś zakręci silnikiem a ty oglądaj. Kabla w czasie kręcenia raczej nie macaj.

Sorawdź kolejność kabli na kopułce. Prawidłowa to 1-3-4-2. Pierwszy cylinder od rozrządu. Gorzej z określeniem pierwszego miejsca na kopułce. Piewszy cylinder uniesiony, oba zawory na nim zamknięte. Palce wówczas wskazuje pierwszy cylinder.

: pt lip 23, 2010 01:39
autor: dj_2008
A przyznał sie kolega ze beny mu zabraklo????